פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזעזע. נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 31.05.07 הזמנתי התקנה של מדיח כלים BLOMBERG. ביקור הטכנאי נקבע ליום ראשון, 3.06.07 בין שעה 8 ל-12.. ב- 10:30 אשתי קיבלה שיחת טלפון מטכנאי ואז התברר שהיה בלבול בכתובת, הוא היה במקום אחר שמרוחק מהבית שלנו בכרבע שעה,טכנאי הודיע שלא יספיק להגיע עד 12 והבטיח להגיע עד 4 אחר צהריים, בשעה 14:30 קיבלנו טלפון משרות לקוחות ונאמר לנו שטכנאי לא יגיע, לאחר שיחה חוזרת שקיימתי עם שרות לקוחות מאין ברירה נאלצתי לתאם ביקור נוסף למחרת, נאמר לי שטכנאי יבוא בין 8 ל-12,דרשתי שאנחנו נהיה הראשונים בסידור העבודה שלו,כדי שאני אהיה נוכך בהתקנה,בשעה 8 בבוקר,אך מוקדנית בשם מרינה סירבה לבקשתי,לפחות הצלחתי לדרוש שיתקשרו חצי שעה לפני ביקור הטכנאי,כדי שאשתי לא תשב עוד חצי יום בבית. ב- 4.06.07 ב- 11:35 התקשרתי למוקד פעם נוספת,כיוון שלא קיבלתי טלפון מטכנאי.ואז התברר שמוקדנית טעתה ורשמה ביקור טכנאי בין 12 ל-16,למרות שיחה ארוכה שניהלתי כדי לשכנעה שטכנאי יגיע ב 8 בבוקר.דרשתי לדבר עם מנהלת משמרת,לאחר כ 20 דקות בממתינה נאלצתי לנתק ולחזור לישיבה בעבודה. ב-12:20 שוב התקשרתי למוקד ודרשתי לקבל תשובה מתי טכנאי מגיע,כמובן קיבלתי תשובה
עד 16:00.דרשתי שוב לדבר עם מנהלים,אך מוקדנית סירבה והבטיחה שמנהלת תחזור תוך 24 שעות.ב 13:30 קיבלתי טלפון ממנהלת שרות בשם טלי,היא שמעה ממני את כל הסיפור, מאד התנצלה ואמרה שתבדוק מתי טכנאי מגיע ותחזור אלי,בשיחה זו ובשיחות קודמות באותו יום ציינתי שאשתי יוצאת מהבית ב 16:00 לרבע שעה כדי לאסוף ילד מגן ילדים.כמו שאתם יכולים לתאר טלי המנהלת לא חזרה אלי.ב 15:20 עוד פעם התקשרתי למוקד עוד פעם ציינתי
שאשתי יוצאת מהבית ב 16:00 ולא יהיה אף אחד בבית לרבע שעה. שמו אותי בממתינה לכ-20 דקות ואז נאמר לי
שטכנאי מאחר ב 45 דקות, דרשתי עוד הפעם לדבר עם טלי המנהלת שלא טרחה לחזור אלי,נאמר לי שהיא תחזור אלי.
ואז בשעה 16:05 אני מקבל טלפון ממוקד,מוקדנית מודיעה לי בשמחה שטכנאי עולה במדרגות!!!!!
אמרתי לה שהוא יצטרך לחכות 10 דקות, עד שאשתי תחזור עם ילדים, הזכרתי לה שאמרתי את זה מראש,נאמר לי שאין בעיה. אשתי חזרה ב 16:15 וטכנאי כבר לא היה.
עוד פעם התקשרתי למוקד ואז הייתה להם אפילו חוצפה להאשים אותי בפיספוס הטכנאי.עוד פעם דרשתי לדבר עם
טלי המנהלת שלא טרחה לחזור אלי,לאחר המתנה של רבע שעה בממתינה היא סוף סוף ענתה.בשיחה זו טונים עלו לרמה גבוהה מאד,וכבר לא נשמע שום נימה של התנצלות מצידה,לאחר בדיקה שהיא עשתה קיבלתי תשובה שטכנאי לא יגיע באותו יום!!!!!!!!!!! והיא תנסה לקבוע עם טכנאי התקנה ל 7 בבוקר ב 5.06.07
קודם כל דרשתי לקבל החזר כספי על כל השיחות שניהלתי מסוללרי שלי,להערכתי בין שעה וחצי לשעתיים,כמובן נעניתי בסירוב.
אני מאד מקווה שטכנאי יגיע בבוקר ב 5.06.07 אבל אני מאד סקפטי בעניין.
הייתי יכול להתקין לבד את המדיח, אך חששתי בביטול של אחריות.

מדיח הותקן ב-5.06.07,אבל למה הייתי צריך לעבור כל הגיהנום הזה?????

פיצוי על הנזק שצויין,ביצוע שירות כנדרש והתנצלות רשמית פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מעין גלית, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר גולדשמידט מהאתר, נבדקה תלונתו.
התנצלנו בפני מר גולדשמידט על אי הנעימות שנגרמה לו.
תואם עמו מועד בהתאם לשעות הנוחות לו ובנוסף מצאנו לנכון לפצותו לשביעות רצונו.





תגובה:
שרות בשעות נוחות ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה