פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות איטי ומזלזל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים התקלקל כפתור ההפעלה במיבש הכביסה שלי מתוצרת AEG. לאחר שיצרתי קשר עם החברה והסברתי מה הבעיה, הגיע טכנאי שפירק את כפתור ההפעלה ואמר שהוא צריך להגיע שוב כי אין איתו את החלק (למרות שכאמור הסברתי את הבעיה כבר בטלפון). כמובן שחוייבתי על הביקור. הטכנאי הבטיח שהחברה תיצור איתי קשר במהירות לתיאום ביקור חדש. שבוע לאחר מכן, החברה לא יצרה קשר. התקשרתי בעצמי ונאמר לי שהחלק לא במלאי. זו היתה התשובה גם שבועיים אח"כ וגם שלושה. חודשיים אחרי, התקשרתי שוב ואז התברר שהחלק במלאי (רק כנראה שכחו להודיע...) ותואם ביקור טכנאי יום למחרת. כשהטכנאי הגיע למחרת, יחד עם החלק, הוא טען שהוא לא מוריד את המיבש, שנמצא על מכונת הכביסה, לרצפה, וכי הייתי צריכה לעשות זאת מראש. כשטענתי שלא רק שהטכנאי הקודם לא העלה את זה כבעיה והוריד את המייבש יחד איתי, אלא שאף אחד מהמוקדנים שתאמו עימי את הביקור לא הזכיר את זה. בזלזול ובגסות אמר הטכנאי שהוא בטח לא יעלה את זה בחזרה. בשלב הזה נשברתי מהחברה שמפרסמת במענה הקולי שלה שיש לה את השירות הכי טוב, וביקשתי ממנו לעזוב את הבית מבלי לתקן את המכונה. טלפון למוקד השירות של החברה לא עזר כמובן, בטענה שהטכנאים לא צריכים להוריד מיבשים ממכונות הכביסה. גם הטענה שלי שאף אחד לא הזכיר את זה לפני זה לא עזרה. כרגע אני מתכוונת לפנות לטכנאי פרטי שיגיע מיד, יהיה נחמד ומנומס ואף יוריד את המיבש בעצמו....
התנצלות ותיקון מהיר של הבעיה. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
בוצעו מס' ניסיונות לאתר את הלקוחה אין מענה, הלקוחה תטובל ברגע שנצליח לשוחח איתה. תגובה:
בטיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה