|
|
|
|
|
|
שירות אמפא למכונת קריסטל |
נושא התלונה: |
יום שני 25 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת כביסה של 7 ק"ג בתאריך 11.04.07 . בתאריך 25.06.07 הבנתי שיש בעיה כיוון שהכביסה לא היתה נקיה. הגיע טכנאי ב27.06.07 שאמר שהלך חלק ויש להזמינו מהמחסן ושיגיע רק ב2.07.07
אנו משפחה בת 8 נפשות עם ילדים קטנים, כמויות הכביסה אצלנו משמעותיות.
שאלתי, האם אחרי חודשיים של שימוש, סביר שאצטרך להתפשר על החלפה של חלק ושאנני יודעת עדיין אם לא התחלתי מסכת ייסורים של תיקונים חוזרים ונשנים ולכן אני פונהעוד היום.
דרישתי היא להחלפה של המכונה או החזר כספי.
אם ארכוש היום מכונה חדשה אכבס בה הרבה לפני שיגיע החלק ותיקון המכונה.
מיותר לציין כי לא ניתן לדבר במחלקת שירות עם מישהו יותר מפקידה שמדקלמת מונולוג.
אציין שרכשתי את המכונה בדיוק מאותה סיבה, קלקול המכונה הישנה (רק שהיא הייתה אצלי כבר 3 שנים, וגם כן קריסטל עקב תיקונים חוזרים ונשנים)
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המכונה או החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אבי מלכה, מנהל פניות ה |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתה של הגב' זיגדון מהאתר, נבדקה תלונתה ומצאנו לנכון להאריך את תקופת האחריות בחודשיים לשביעות רצון הלקוחה. |
תגובה: |
הארכת אחריות למוצר |
פתרון: |
|
|
|