|
|
|
|
|
|
תגובה לבית העסק |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני קורה את תגובת מעין גלית -מנהלת פניות הציבור וממש מגחך ואח"כ נעצב !
א. מדוע אתם ניזכרים לטפל רק כשיש תלונה דרך האתר ? אתם גם לא מטפלים רק מגיבים !! לפחות תשנו את הפתיח של ההמתנה בחיוג אליכם : 10 שנים של שרות ?????
גבירתי לנושא שלי, אנחנו ביולי ועדיין לא קיבלתי מכם את הכסף שהוצאתי ,למרות תגובתך :שמצאתם לנכון לזכות ......" אני באמת מודה לך , ?? השירות שלכם גרוע ובטח גם האמון בכם . יש כאלה שלומדים רק בדרך הקשה ,ואנחנו ניפגש כניראה בבית המישפט ושם תספרי לשופט את כל הסיפורים שלכם .............................................
|
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אבי מלכה, מנהל פניות ה |
שם ותפקיד: |
מר סלוק כתב את פנייתו בשנית בתאריך 2/7/07 בשעות הערב. לאחר הסיכום עמו מטיפול קודם נשלח אליו השי'ק כבר בתאריך 01/07/07. מסיבות שאינן תלויות בחברה השי'ק התעקב. בבדיקה מול הלקוח התברר כי ביום ראשון בתאריך 15.07.07התקבל השי'ק והופקד בחשבונו. |
תגובה: |
הלקוח קיבל את השי'ק |
פתרון: |
|
|
|