פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה תחת אחרויות "אמפא" נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
חולון כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנידון: מכונת כביסה תחת אחרויות "אמפא"

ברשותי מכונת כביסה מדגם "באוקנכט", דגם 2140, תאריך קניה – 1998 הנמצאת תחת אחריות מטעם חברת "אמפא". תוקף האחריות – 26.04.07
בינואר השנה דיווחתי על תקלה במכונה, המכונה הושבתה למשך 6 שבועות, (כשמשפחתנו מונה 8 נפשות) רק לאחר חילופי דברים קשים קיבלנו מכונה חלופית לאחר 4 שבועות.
המכונה חזרה לאחר שיפוץ מנוע עם רעש חזק מאוד. הוזמן טכנאי ב- 28.03.07 כאשר בנוסף על הרעשים החלו להופיע על הבגדים כתמי אבקת כביסה, דבר שגרם נזק רב לבגדים.
הטכנאי בדק וטען שיש להחליף את התוף בהקדם, ושהמכונה לא תשרוד עם התוף הנוכחי לאורך זמן. הנ"ל העביר לחברה את הזמנת התוף (במסגרת האחריות). בפרק זמן זה התקשרנו בממוצע פעמיים בשבוע, לטל *2992, מוקד שירות "אמפא" (סליחה על ההמתנה, תודה על הסבלנות, ותאמינו לי היתה הרבה סבלנות...) בתגובה נאמר לנו שהתוף הוזמן, והנושא בטיפול (גברת, למה את מתרגזת?!...) משלא קיבלתי תשובה עניינית פניתי למחסן המרכזי בחולון, שם דיברתי עם הגב' ירדן, האחראית והסתבר שמעולם לא נעשתה הזמנה לתוף עבורי.
פניתי למנהלת שירות לקוחות, ויקי דנה, שהבטיחה לברר עם המנהל הבכיר יותר מדוע לא הוזמן התוף (זה לא ממש מעניין אותי מדוע הוא לא הוזמן, אני כבר למעלה מחודשיים וחצי עם מכונה לא תקינה!)
ב-12.06.07 סוף סוף הושבתה המכונה, כפי שחזה הטכנאי הראשון.
ויקי דנה הבטיחה באופן אישי לדאוג לתיקון מהיר של המכונה ("יום יומיים".... לדבריה)
שוב מסע היסורים לאורך שבועיים וחצי, כשביום ראשון, ה-01.07.07 חזר אלי הטכנאי עם תוף משופץ ומבריק אך המכונה לא עובדת בכלל...
ויקי דנה בישרה לי שהתיקון לא כלול באחריות משום שתוקפה פג...
היה קשה לי להאמין שלאחר זמן ההמתנה שנמשך שלא באשמתי עד לאחר פקיעת תוקף האחריות יפילו את עלות התיקון עלי!

אין לי דרך לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לי במשך למעלה מ-3 חודשים.
בד"כ אני מכבסת 2 מכונות ביום, ובזמן שהמכונה היתה מושבתת נאלצתי לכבס אצל שכנים ובמכבסה. מעבר לעלויות ולטורח שנגרם לי מכך, נותני השירות באמפא היו מאוד לא אדיבים ("מה, אני הסמרטוט שלך?!..." ציטוט מתוך דבריו של מנהל המחסן, איציק מירושלים) והשלו אותי במשך כל אותו הזמן שהבעיה שלי בטיפול בעוד ששום דבר לא נעשה בנידון!!!

במשך כל השנים הללו ביטחתי את המכונה בכדי למנוע את המצב שאליו הגעתי, אני מרגישה כי הונו אותי, במסגרת הביטוח שהבטיחו לי אני לא אמורה להשאר שבועות ללא מכונה, (אפילו לא חלופית)!!

חברת אמפא, חברה ישראלית ענקית המייצגת ונותנת שירות (או אמורה לפחות) לחברות בעלות שם עולמי, נתקלתי מצידה ביחס מזלזל ומשפיל ומעולם לא חשתי חוסר אונים מול אי מתן שירות בסיסי וחוסר רצון לעזור עד לרמה קטנונית כל כך שלא הייתי מצפה מחברה שמכבדת את עצמה...

בשל השירות הלקוי אותו קיבלתי ותחושת חוסרי האונים, נאלצתי לפנות לגופים הר"מ בתקווה שיעזרו לי לפתור את המקרה מול חברת "אמפא"
במידה והנושא לא יפתר בתוך זמן סביר נפנה לבית משפט.

בכבוד רב,
תרצה



העתקים:
באוקנכט, גרמניה
קרדן סחר, יבואן
המועצה לצרכנות
אמפא
עגמת נפש , סוג הנזק :
פיצוי +התנצלות פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' אברהמס מהאתר, נבדקה תלונתה והתברר כי הנושא היה בטיפול החברה אצל גורמים בכירים.

הלקוחה הייתה בהסכם אחזקה על מכונת הכביסה עד לתאריך 26.04.07 ובתקופה זו הייתה תלונה של רעש מהמכונה.

עד לתאריך 14.06.07 המכונה פעלה על פי דברי הלקוחה.

בפניה של הלקוחה למוקד בתאריך האמור בטענה כי המכונה לא פועלת, סוכם מול הלקוחה לפני ביצוע התיקון בשיחה עם מנהלת במוקד,כי הלקוחה יכולה לבחור אחת מהאפשרויות הבאות:

1.החלפת התוף וגמר תיקון עד 10 ימים ללא תשלום (כחלק מהסכם האחזקה בעקבות רעש) אך אם התקלה אינה בתוף התיקון בתשלום מלא.

2.הוצעה אפשרות לטרייד אין.

הלקוחה בחרה לתקן את התוף וכך עשינו, נמסר ללקוחה כי המכונה לא פועלת עקב תקלה אחרת ועליה לשלם כפי שסוכם מולה.

לסיכום, הוסבר ללקוחה כי התיקון הנוכחי אינו באחריות החברה ועליה לשלם , לצערנו לא הגענו להסכמה עם הלקוחה
תגובה:
תיקון בתשלום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה