מכונת כביסה שהגיעה שבורה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 10 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מכתב שנשלח לאמפא תדיראן:
אני לא בטוחה מי קורא את ההודעה, אני מקווה שהוא מיגע ליידים נכונות שמוכנות לעזור. אתם מכריזים בגאון שאתם נותני שירות מס 1 כבר מס שנים מכובדות. לצערי לא זכיתי לשירות מס 1 , אפילו לא מס. 10... משפחתי רכשה מכונת כביסה, הגיע טכנאי ביום חמישי05.07.07 להתקנה, היה פזיז, חסר סבלנות... ניסינו להפעיל אותה וביתנו הוצף במים. פנינו למרכז השירות ביום שישי, התחננו לטכנאי, הטכנאי הגיע אתמול 09.07.07- נמסרה התחייבות להגעה בין 12-16 הטכנאי הגיע בשעה 18. כשאמרנו שאנו אנשים עובדים נציגת שירות מסרה " את לא מחדשת לי שום דבר, גם אני עובדת..." אבי ביקש מנהל, שמו אותו על המתנה במשך 45 דקות, לבסוף הואיל בטובו שי לקחת את השיחה וגם בידיו לא היו יותר מידי תשובות, דאג להגיד שאין מנהל שנמצא מעליו... קשה לי להאמין... הגיע לבסוף טכנאי, ב-18 ומסר שחלקים פנימיים במכונה שבורים. השעה 11:00 בבוקר, מאתמול לא יצרו עימנו קשר לגבי פיתרון למצב, אנו מיום חמישי ללא מכונת כביסה.נחמד מאוד להצהיר הצהרות! חבל שאין אף אחד שעומד מאחוריהן... אני מקווה שמי שיקרא את את הפנייה, זה יגע מעט בליבו, אכזבה, פשוט אכזבה...
|
עלבון, כספי, |
סוג הנזק : |
החלפת מכונת הכביסה בהקדם האפשרי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|