פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות אמפא- נותנת השירות לחברת קריסטל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום. רכשנו מכונת כביסה של חברת קריסטל לפני כשבועיים. נותנת השירות לקריטל היא חברת אמפא. רכשנו את המכונה במחסני חשמל בחולון, שם נאמר לנו כי יש לתאם עם חברת קריסטל יום להגעת טכנאי על מנת לפתוח את המוצר. לאחר כ4 ימים הגיע טכנאי והתקין את המכונה. כאשר הטכאי לחץ על כפתור ההפעלה, הכפתור נתקע, ולא היה ניתן לשחררו. הטכנאי ניסה להוציאו בעזרת סכין או חפץ חד אחר כלשהו אך ללא הועיל. הטכנאי הלך כאשר הכפתור תקוע, וחרוט מכל הכיוונים (כנראה מהסכין). לאחר שיחה עם חברת אמפא הגיע למחרת טכנאי, הוציא את הכפתור התקוע ושוב הלך, מבלי לבדוק אם המכונה עובדת. באותו ערב הפעלנו את המכונה, ונדהמנו לגלות כי היא מסתובבת במשך כשלוש שעות!!! אמנם היא כיבסה את הבגדים, אך את תהליך הסחיטה אנחנו הפסקנו. לאחר מכן הפעלנו שום את המכונה, אך הפעם היא לא סחבה מים, והחלה ישר להסתובב. מיותר לציין כי המכונה הייתה פגומה. עשינו טלפון לחברת מחסני חשמל, בידיעה שיש לנו זכות עפ"י חוק לבטל עיסקה. החברה דיברה עם חברת אמפא, ואיכשהו, שם סוכם איתם כי יגיע טכנאי ביום חמישי, על מנת לבדוק את המכונה. בחמישי טלפנו מאפא ואמרו כי הם מצטערים אך לא יוכל להגיע טכנאי, וכי יגיע מחר. גם ביום שישי טלפנו ואמרו כי לא יוכל להגיע טכנאי, אלא רק יום ראשון. סוכם בטלפון כי הטכנאי יטלפן חצי שעה לפני מועד הגעתו על מנת לתאם שאחד מבני המשפחה יהיה בבית, אך לא דובים ולא יער. יום ראשון הגיע, וגם היום לא הגיע טכנאי. טלפנו לחברת אמפא, ודרשנו טכנאי שיגיע- הרי כבר שבועיים שאנו מטורטרים עם טלפונים מייגעים ואינסופיים על מנת להנות ממוצר שרכשנו במיטב כספנו. בחברת אמפא נתקלנו ביחס מזעזע, וברמת שירות ירודה כפי שלא נתקלנו באף מקום בעבר. הפקידות מדברות בזלזול, פעמיים ניתקו לנו את הטלפון, וכשאימי ביקשה לדבר עם מנהל, כשהיא כבר מגיעה לאפיסת כוחות ובכי, אומרת לה הפקידה טלי כי היא דיברה עם המנהל, ותשובת החברה היא שלא נקבל שירות היום אלא רק יום שלישי בבוקר. אמי דרשה לדבר עם המנהל, אך ללא הועיל. הפקידה המשיכה שוב ושוב לומר כי למנהל אין מה לדבר איתנו, וכי זוהי תשובת החברה. שירות לא נקבל היום. או מחר. אלא רק יום שלישי בבוקר. בו זמנית ניהלנו שיחות גם עם מחסני חשמל חולון, שם נרכשה המכונה, ושם הבטיחו לנו כי מטפלים בבעיה. ואני שואל- האם זה היחס והשירות שאדם צריך לקבל כשהוא קונה מוצר של חברה אמינה? אנחנו כבר הגענו למסקנה שלא. אני מאוד מקווה שתוכלו לעזור לנו בעניין. תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה ע"י אמפא ומחסני חשמל. לא מעוניינים במוצר פגום- ובטח שלא מעוניינים במוצר של חברה שנותנת שירות כה ביזיוני ללקוחותיה. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר סיני מהאתר, נבדקה תלונתו והתברר כי מר סיני טופל ע"י גורמים בכירים בחברה והוחלט להחליף את המוצר שברשותו.

בבדיקה יזומה שנעשתה על ידנו - הלקוח קיבל הדרכה על המוצר החדש לשביעות רצונו
תגובה:
החלפת מוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה