פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כשל בתיקון מדיח< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.5.07 התלוננו הורי בפעם הראשונה על תקלה במדיח הכלים תוצרת AEG שנמצא באחריות עד שנת 2011.
מאז לא מצליחים טכנאי החברה לתקנו לשביעות רצונם. בהתחלה אובחן שהתקלה בסוגר הדלת. משטופל זה והתברר שהמדיח עדיין לא פועל הוחלט שיש צורך להחליף את הסוגר אולם הוא לא היה במלאי. בזמן ההמתנה לסוגר הדלת החליט הטכנאי שצריך להחליף גם את לוח הפיקוד וגם הוא, כמובן, לא היה במלאי. לאחר ערוב מנהל השירות (שי) קודם במעט הטיפול והגיע טכנאי שהחליף את שני החלקים. כעבור יום הפסיק המדיח לעבוד וטכנאי בכיר שהוזעק לבדקו איבחן שהותקן בו לוח פיקוד לא נכון.
לאחר שגם לוח הפיקוד הנכון לא עזר נלקח המדיח לבית המלאכה. לאחר שהות של שבוע בבית המלאכההוחזר המדיח, בשעה 23:00, אולם כעבור יומיים הפסיק שוב לעבוד. המדיח נלקח בפעם השניה לבית המלאכה והוחזר כעבור כמה ימים בתאריך 3 או 4 ליולי.
למותר לציין שבמהלך החודש שבו ניסו לתקן את המדיח דיברתי אינספור פעמים עם מחלקת השירות ועם אחד ממנהלי השירות בשם שי שעשה רושם שהוא מנסה לעזור אך גם ידיו קצרו מלהושיע. הס מלהזכיר את השעות והימים שחולפים בהמתנה למענה או טלפון חוזר.... אבקש גם לציין שכל בקשותי ותחינותי לקבל מדיח חליפי משום שהורי מבוגרים וחולים ומתקשים ברחיצת כלים נפלו על אוזניים אטומות.

גם פנייתי בפקס' למח' פניות הציבור מיום 29.6.07, לאחר שהמדיח שב בפעם הראשונה מבית המלאכה ואובחן כלא עובד, לא נענתה עד היום.

כאשר חזר המדיח בפעם השניה מבית המלאכה לפני כשבועיים וחצי דיברתי עם שי ואמרתי לו שאין ברצוני לדון איתו בנושא הפיצוי עד שאהיה בטוח שהמדיח תקין וכן עדכנתי אותו שרשת הסכו"ם חזרה קרועה. ואמנם, המדיח לא תקין. מדי פעם הוא מפסיק לעבוד וכל הנורות דולקות. רק פתיחה וסגירה של הדלת או הפעלה מחדש מסייעת לו להמשיך ולפעול. עדכנתי את שי בנדון והיום פניתי אליו בפעם האחרונה והצעתי שבפעם הבאה שהמדיח יתקע לא יגעו בו ויתקשרו למח' השירות על מנת שישלחו טכנאי עוד באותו יום.
הפעם נעניתי, לעניות דעתי, בזלזול כאשר הוא סירב להענות לעצתי בטענה שאינו יכול להבטיח הגעה באותו יום גם אם ההודעה תגיע למח' השרות ב 8 בבוקר. נכנעתי והסכמתי שיתאם מועד להגעת טכנאי ואנו נדאג להפעיל את המדיח ערב קודם תוך תקווה שהוא אכן יתקע. המועד שהוא הציע, ללא הנד עפעף, היה ביום ראשון הבא 29.7.07. - בזאת הסתיימה שיחתנו !!!

אבקש להבהיר שהמדיח שייך להורי אך מאחר והם הרימו ידיים הטיפול עבר לידי ואת כל המגעים עם החברה ניהלתי אני בשמם. הפרטים האישיים המצויינים בפניה הם של הורי על מנת שניתן יהיה לזהות את האירוע. הטלפון הנייד הוא שלי.
תודה, אמיר.
עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
זיכוי על התשלום ששולם עבור האחריות ותיקון המדיח תוך מתן מדיח חלופי או טרייד אין ע"ב התשלום ל5 שנות אחריות פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתם של משפ' שישה מהאתר, נבדקה תלונתם ביסודיות וטופלה ע"י גורם בכיר בחברה.
לאחר שיחה עם אמיר בנם של הלקוחות הנ"ל ולטענתו כי התקלה מופיעה רק לאחר 4 ימים, הוסבר כי מדובר בתקלה שאינה מופיעה בקביעות.
על כן סוכם כי הלקוחה תפעיל את המוצר משעות הבוקר בכל התוכניות וברגע שמופיעה התקלה טכנאי מגיע לביתה תוך שעתיים. כאשר הלקוחה אינה מתפעלת את המוצר עד להגעת הטכנאי.
בהתאם לסיכום הייתה הפעלה רציפה בכל התוכניות ועל פי הלקוחה לא נמצאה כל תקלה, בהגעת הטכנאי התברר כי לדברי הלקוחה התקלה מופיעה לאחר כ-12 הדחות.
הטכנאי החליט לאור דברי הלקוחה והמידע שמסרה לו להחליף חלק מבלי לזהות את התקלה אך יכולה להוות את מקורה.
בבדיקת תקינות מול הלקוחה המדיח תקין לחלוטין לשביעות רצון הלקוחה
תגובה:
תיקון מוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה