פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות קלוקל של חברת אמפא נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' גיבורי ישראל 10 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב:
הבעיה במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן אמפא, ביום א' יצרתי קשר עם מוקדנית החברה וביקשתי להזמין טכנאי (שירות תיקונים) למזגן , המוקדנית עשתה את המוטל עלייה ושאלה אותי מה הבעיה ,ואם אני יכול לפרט לה .
הסברתי לה בדיוק מה הבעיה ומה התקלקל במזגן כיוון שזו לא הפעם הראשונה ורואים שאחת מן העייניות של הפתחים נשרפה ושיגיע עם החלק הנ"ל.....הוזמן טכנאי ליום ב' בין 8:00 ל 12:00 וכמובן שהגיע טכנאי אבל הפלא ןפלא בלי אותה עינית רצוייה .
למרות זאת בדק את היחדה הנמצאת בעליית הגג פתח את הלוח חשמל ף וגילה שהבעיה היא לא אחרת אלא " העיניית הדרושה " כששאלתי אותו למה לא הבאת לא קבלתי תשובה מספקת אלא רק שאולי ויכול להיות שהתקלקל עוד חלק שהוא לא במסגרת הביטוח ( את המזגנים אני מבטח תמיד) והלך לדרכו אפשר להגיד ברח ( בלי לסגור לא את המזגן ולא את לוח החשמל בעליית הגג ... התקשרתי מיד לחברה לקבל הסבר איך יכול להיות שטכנאי מגיע בלי החלקים הנדרשים לתיקון? התשובה שקבלתי היא שהוא מסתובב רק עם טיפולים לדיאגנוזה ( אלא מילותייה של מוקדנית בשם סמדר) לאחר דין ודברים ארוכים וסוערים היא אמרה שצריך להזמין את החלקים ומשך השבוע הקרוב.
והיא תחזור אלינו לתאם הגעת טכנאי, לאחר שעתיים לערך התקשרנהו שוב וענתה לנו מוקדנית אחרת, ולאחר ששוב הסברנו וסיפרנו לה את סיפור המעשה היא בדקה ואמרה שהחלק הנוכחי יהיה רק עוד חודש ימים ......חודש ימים????
שיא החום יולי אוגוסט נבלה בלי מזגן, עם שלושה ילדים קטנים שהגדול בן 5 והקטן בן 3 חודשים בלבד.
בישקנו את מהל\ת שירות , אמרה לא לא זה לא עובד ככה ,מהל\ת שירות יחזור אליכם מחר בבוקר כי כבר סוף היום ( שיחות טלפון מ..12:00 ) שעה 17:00 סוגרים.
וככה חלף עוד יום ,והיום יום ג' כבר עדין אין מזגן ואין שום צלצול טלפון מחברת אמפא , אז חייגנו אליהם שוב ושוב מוקדנית חדשה, ושוב סיפור המעשה ואז היא הבטיחה שתוך שעה אחת יצרו איתנו קשר אחד מ5 מנהלי השירות של " אמפא".
ואחר 50 דקות הצלצול הגואל הגיע ממנהלת השירות אפרת השעה 9:00 בבוקר, ושוב סיפור המעשה וגם התלוננו שאיך זה שאי אפשר לקבל מנהל שירות , ואיך זה שביקשנו את הפקס' של נציב התלונות שלהם או את מיקום וכתובת החברה?
בפליאה רבה ענתה לי שזה לא יכול יהיות כי הם מחוייבים לחזור אלינו תוך 3 שעות והיא תברר איך נפלנו בין הכיסאות, (יש לציין שעד אז עברנו 5 מוקדניות לערך) .
ובנוסף לכל זה גם מצאתי לה פתרון איך אנו לא נצטרך לחכות חודש ימים ....נוותר על החלק שלא במסגרת הביטוח לא נחכה חודש, כי חם לנו הילדים סובלים, אפשר לתקן את המזגן מבלי שיהיו לו ווסתים שיפעל בכל החדרים תמיד לא צריך שלט הכל חדר אז מה זה עלה לנו יותר כסף כשקנינו אותו מוותרים רק רוצים מזגן....בררתי זה אפשרי מיני מרכזי בלי שלט לכל חדר רק בואו לתקן וכמובן קיבלתי תשובה נחזור אליך.....נברר נבדוק ונחזור אלייך עם תשובות ברורות שאתי מתי ? חם לנו מתי? היום ועד לרגע זה אין שום תשובה ממנוה אותה גברת נחמדה מנהלת השירות אפרת , וברור שחייגנו שוב ושוב אבל אותה כבר לא יכולנו לקבל כי זה לא נהוג באמפא , רק תשובה קבלנו שזה בטיפול של אפרת והיא עדיין מבררת במשרד הממוזג שלה.
אודה לכם מקרב לב אם תוכלו לעזור לנו בפתרון הבעיה הפשוטה הזו.
כי היא באמת פשוטה .

* רק לציין שכרגע אנו ישנים בסלון בקומה הקרקע על מזרונים כי בקומת המגורים אי אפשר להיות .

תודה רבה רבה..... משפחת יוסף





תודה מראש משפחת יוסף
עלבון , סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר דגן מהאתר, נבדקה תלונתו והתברר כי הוא נמצא בטיפול מנהלת במוקד שדאגה לשרות מהיר למזגן.

בשיחה עם הלקוח המזגן נמצא תקין לשביעות רצונו
תגובה:
תיקון מוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה