פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי -חברת אמפא נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני ארבעה חודשים רכשתי מכונת כביסה של חברת קריסטל מדגם 8022 ובאמת בחודש הראשון המכונה עבדה ללא בעיות.לאחר כחודש הפסיקה המכונה לעבוד וטכנאי שהגיע קבע כי הכרטיס במכונה מקולקל.במשך חודש וארבעה ימים הבגדים כובסו במכבסה כאשר בכל פעם הם טוענים שעוד כמה ימים הכרטיס יגיע לארץ.לאחר שהגיע טכנאי המכונה עבדה בדיוק שבוע ובפעם האחרונה שהגיע טכנאי הוא ביסר לנו שהטכנאי שהיה קודם חיבר את הכרטיס בצורה לא טובה ולכן עכשיו גם המנוע הלך.כאשר ביקשנו שיחליפו לנו את המכונה אמרו שיחזרו אלינו ומאז אנחנו פשוט מחכים.יש לציין שבמשך כל הזמן הזה היחס בשרות הלקוחות הוא פשוט מחפיר וכל פעם שהתקשרתי חיכתי בממוצע בין 15-20דקות על הקו וזאת כבר לאחר שענו לי לשיחה.הבנות במוקד אינן מוכנות להעביר את השיחה לאף דרג ניהולי והיחס פשוט מחפיר.אני בעצמי גם נותן שרות ומעולם לא נתקלתי בכזו אטימות.זהו פשוט חלם שחברה תחרותית בשנת 2007 נותנת שרות כזה.אבקש את עזרתכם בקבלת מכונה חלופית שכן עומד להיוולד לי ילד ממש בכל יום ואינני רוצה לרוץ למכבסה שוב.תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכונה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' סופנבוים מהאתר, נבדקה תלונתה והתברר כי הוחלט לבצע החלפה למכונת הכביסה שברשותה.

בשיחה עם הלקוחה הודתה על השרות והביע את שביעות רצונה
תגובה:
החלפת מוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה