פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות למדיח כלים בלומברג נושא התלונה:
גרוס מלי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי מדיח כלים בלומברג כבן שנתיים ומיום רכישתו כבר עבר 3 תיקונים.
לפני כחודש לערך התקלקל כפתור ההפעלה הזמנו שירות שהגיע אחרי 3 ימים הטכנאי (לא מקצועי ומאוד חוצפן) לא הצליח לתקן ואמר שבעוד שבוע יגיע כפתור והם יגיעו לתקן. מאז עברו יותר משלושה שבועות ובכל פעם ויקי (לטענתה המנהלת) מספרת שהכפתור הגיע ואז שוב טעות טרם הגיע. אתמול הודיעו לי לחכות בבית בין 12:00 ל - 15:00 ובשעה 14:30 התקשרתי לבדוק מה קורה ועונה לי הבחורה שמחר כנראה הכפתור יגיע ושויקי השאירה לי הודעה במענה הקולי (מה שלא מופיע אצלי|) - רמת שירות גרועה ביותר , חסרת מקצועיות וחסרת אמון . כשמבקשים לדבר עם משהו מעל ויקי היא טוענת שאין אף אחד מעליה... קצת מוזר שזו הרמה שחברה כמו אמפא מעמידה בחזית העסק.
שעות עבודה ועוגמת נפש קשה סוג הנזק :
מיידי תיקון המדיח במידה ולא נמצא מיידי מדיח חלופי ופיצוי הולם לעוגמת הנפש. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מחלקת קישרי שם ותפקיד:
מרגע קבלת הפנייה מהאתר, הלקוחה בטיפול מנהל הסניף.
הוחלט בשיחה מול הלקוחה לבצע שדרוג למוצר לשביעות רצונה.
תגובה:
שדרוג פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה