פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי הזמנתי תיקון למכונת הכביסה שלי (קריסטל), מחברת תדיראן-אמפא. התקלה: המכונה אינה סוחטת.
הבעיה חזרה!
התקשרתי שוב להזמין שירות. הפעם ביקשתי להיות ראשונה מאחר ובפעם הקודמת הפסדתי חצי יום עבודה.
אני לא חושבת שאני צריכה לקבל "עונש" ולהפסיד שוב חצי יום עבודה לאחר שהטכנאי לא בדיוק טיפל בבעיה!
הבחורה שדיברה איתי אמרה שתדבר עם ראש הצוות שלה והתשובה שקיבלתי היתה שהם מאוד ישתדלו....
ביקשתי לדבר עם ראש הצוות ולאחר המתנה נוספת, התשובה היתה שוב שהם ישתדלו וכשלחצתי עליה היא אמרה שהוא לא יכול לדבר איתי וזאת התשובה!
ביקשתי לדעת את שמו והיא אמרה שקוראים לו גולן ולא היתה מוכנה לתת לי את שם המשפחה. רק הוסיפה שהוא אחראי על טכנאי איזור ראשון לציון.
אני חושב שחברה שמכבדת את עצמה ומכריזה כי היא "חברת השירות הטובה ביותר", אינה יכולה להרשות לעצמה להעסיק ראש צוות שכזה!!
אני לא מוכנה לקבל שירות שכזה מחברה שאני מבטחת בה את המקרר שלי. אם ראש הצוות לא יכול לדבר איתי אני צריכה לחשוב שוב אם אני רוצה לבטח או לקבל שירות מחברה שכזו!!
בנוסף, מי יכול לתת לי הבטחה שיבואו אלי ראשונה ושלא אפסיד שוב חצי יום עבודה? אם אין מי שיכול לעשות זאת אז אין צורך בשירות!
בזבוז זמן שהוא גם הפסד כסף!! סוג הנזק :
מבקשת טיפול בראש הצוות ומבקשת הבטחה שיבואו אלי ראשונה (ביום שלישי ה-7/8/07) פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' צורן מהאתר, נבדקה תלונתה וטופלה ע"י מנהל הצוות – גולן.

טכנאי הגיע בשעה מוקדמת לצורך טיפול במוצר, המוצר תוקן לשביעות רצון הלקוחה
תגובה:
תיקון מוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה