פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קניתי מזגן ספקטרה. זו התקלה השנייה במזגן. המדחס התקלקל. לפני כעשרה ימים היה טכנאי, ולפני שבוע הבטיחו שישלחו היום 2.8.07 טכנאי. הבוקר צלצלתי לוודא באיזו שעה יגיע הטכנאי, ואמרו לי שהטכנאי היה צריך להגיע אתמול. לא הודיעו לי שהטכנאי לא יגיע, דבר ששיבש את תוכניותיי. אני ללא מזגן בשיא החום. לא אמרו לי מתי יגיע הטכנאי לתקן. לא חזרו אליי בטלפון ושיקרו כי חיפשו אותי. בקיצור - שירות נוראי, ואני חסרת אונים מולם.
כספי ו סוג הנזק :
תיקון המזגן בהקדם האפשרי פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' חרובי מהאתר, נבדקה תלונתה והמזגן תוקן ועובד לשביעות רצונה.
התנצלנו בפני הלקוחה על אי הנעימות ולאחר דין ודברים מצאנו לנכון לפצותה בהארכת תקופת האחריות בחצי שנה על המזגן.
לצערנו הגב' חרובי סירבה להצעתנו ולא הגענו לכלל הסכמה. הוסבר כי הצעתנו תקפה לשבועיים ימים ועד לתאריך 16.09.07
הלקוחה מודעת לעובדה כי כרגע היא אינה נמצאת באחריות על המוצר וכל תקלה אם תהיה תתקון בתשלום בלבד
תגובה:
לצערנו לא הגענו לכלל הסכמה עם הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה