שירות גרוע של אמפא |
נושא התלונה: |
יום שני 11 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מכונת כביסה של קריסטל מדגם pw550 משנת 2003. ב- 11/6/07 הזמנתי טכנאי של אמפא עקב נזילה של מים מהמכונת כביסה, הטכנאי ישר הבחין בבעיה ואמר שצינור מסויים נקרע וצריך להזמין באופן מיוחד וזה מגיע מפולין, אמר שזה יקח מקסימום שבוע עד שיגיע החלק (תשלום לטכנאי - 195 ש"ח), חיכיתי בסבלנות שבועיים, ואחרי שראיתי שאף אחד לא טורח לחזור אליי, התקשרתי לשירות של אמפא , המענה היה איטי מאוד ועוד נתנו לי להמתין על הקו כדי שיבדקו מתי החלק יגיע, ואף נתנו לי להתקשר למחסן חלפים שלהם מכיוון שהם לא הצליחו להתקשר איתם.
הבטיחו לי עשרות פעמים שזה עניין של יום יומיים ויחזרו אליי, לאחר שראיתי שהם רק מבטיחים , ביקשתי לדבר עם אחראי שירות לקוחות , שוב "ייבשו" אותי על הקו רבע שעה ובסוף אמרו לי שהמנהל שירות לא נמצא כרגע וישאירו הודעה דחופה שהוא יחזור אליי, וכמובן אף אחד לא חזר אליי מעולם.
לאחר שאיימתי שאני אכתוב מכתב תלונה ואף ביקשתי את הפקס של תלונות הציבור שלהם, הם לא רצו לתת לי, מנהלת שירות לקוחות חזרה אליי באותו היום - גברת ויקי דנה, והיא הבטיחה באופן אישי לבדוק מתי החלק יגיע ולעדכן אותי למחרת, וכמובן שהיא שוב התחמקה , עברו כמעט חודשיים ואני עדיין ללא מכונת כביסה , ואני נאלצת לכבס במכבסה.
מעולם לא נתקלתי בשירות כ"כ גרוע.
מקווה מאוד שהבעיה תיפתר בימים הקרובים על הצד הטוב ביותר , אחרת אני יפנה לבית משפט.
|
החלפת החלק בהקדם ופיצוי על העוגמת נפש ובזבוז הזמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|