פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן מקולקל שלא הגיעו לתקנו מעל ל-חודש וחצי !!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש יולי התקלקל מזגן בביתנו. לאחר שיצרנו קשר עם חברת אמפא, לה שילמו דמי ביטוח עבור טיפול בליקויים שעלולים להיווצר- שלחו אלינו מעריך שיעריך את הנזק, לאחר 8 ימים הגיע מעריך שקבע שהמנוע במזגן מקולקל ויש להחליפו, ושעלי להתקשר לשירות לקוחות על מנת להזמין טכנאי שבפועל יתקן את המזגן. לאחר כשבועיים הגיע טכנאי שפתח את המזגן, פירק את כולו מבפנים וניסה להחליף את המנוע אך לאחר חצי שעה של ניסיונות טען שהמנוע כבד והוא לא יוכל להחליף אותו ושעלינו להתקשר שוב ולקבוע שמישהו יגיע לקחת את המזגן כולו אליהם למפעל ושם הם יבצעו את ההחלפה, הטכנאי השאיר את כל חלקי המזגן שפירק מפורקים ורק סגר את חלקו העליון של המזגן.מאז עבר חודש ימים, למרות אינספור פניות לשירות הלקוחות ותחינות שיגיעו לתקן את המזגן אמרו לנו שיתקשרו אלינו ויצרו קשר וכך עבר שבוע ועוד שבוע ואף אחד לא יצר עימנו קשר. יש לציין כי את ימי הקיץ הקשים עברנו ללא מזגן, וכאשר ניסינו להתקשר לשירות הלקוחות לא הסכימו להעביר אותנו למנהל וניתקו לנו את השיחה בפנים מס' רב של פעמים, כאשר לא הייתה לנציגות תשובה לענות לנו. אנו נפנה לעורך דין במידה ולא יוסדר הנושא, עקב עוגמת הנפש שנגרמה לנו בחודשי הקיץ הקשים בהם לא קיבלנו מענה לפנייתינו וכמובן שלא נבטח או נרכוש שום מוצר חשמלי הקשור באופן כזה או אחר עם חברת אמפא.
נא תגובתכם המיידית !
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המזגן במיידי !!! פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר עדן מהאתר, נבדקה תלונתו והתברר כי לא הייתה גישה בטוחה לתיקון המזגן בביתו ולכן נלקח המזגן לטיפול במעבדת החברה.

המזגן טופל והוחזר ללקוח לשביעות רצונו. התנצלנו בפני הלקוח ובהתאם לתקופת המתנתו עד לסיום הטיפול הוארכה לו תקופת הסכם האחזקה שברשותו
תגובה:
תיקון מוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה