פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיקרוגל AMANA בטיפולים אינסופיים נושא התלונה:
דנקונה איל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ 8 חודשים רכשתי מיקרוגל משולב של AMANA. לפני כחודשיים המיקרו החל להעלות עשן. שלחנו את המיקרו לתיקון (בעזרת שליח בתשלום) והמיקרו חזר לאחר שבוע. המיקרו חזר במצב גרוע בהרבה - היה רעש מתכתי חזק וצורם. פנינו שוב לשירות והם הסכימו לקחת שוב את המיקרו בעזרת שליח שלהם. לאחר שבועיים נוספים ולאחר שהשירות לקוחות שלהם לא הצליח לאתר את המכשיר, חזר אלינו המכשיר עם טכנאי. בצורה מפתיעה המכשיר חזר עם אותו רעש בדיוק. אישתי ביקשה הסבר מהטכנאי שאמר לה שזה סתם רעש של הפח ושאם שמים יד זה עובר !?!? מעניין אם גם בבית של אותו טכנאי הוא שם יד בכל פעם שהמיקרו פועל... שוב פנינו לשירות וביקשתי מפורשות משי (מנהל השירות) שישלח טכנאי לבדוק את המיקרו אצלנו בבית. כמובן שהגיע שליח ולא טכנאי ופשוט לקח את המכשיר... לאחר עשרות שיחות נוספות עם השירות וקשרי לקוחות קושרתי למנהל המעבדה שהבטיח לי שיגיע טכנאי ויבדוק את קרינת המכשיר אצלי בבית (כזכור המיקרו כבר מטולטל בין מעבדות למעלה מחודש). לאחר מסםר ימים מודיעים לי שהמיקרו תקין ושהוא יגיע אלי ללא בודק קרינה, למרות שהובטח לי מפורשות!!! כבר עבר למעלה מחודש והמיקרו עדיין אצלהם.
מעולם לא ניתקלתי בשירות כל כך גרוע ולא מתחשב! התקשרתי כבר עשרות פעמים אל השירות שלהם. רק מעלות השיחות הייתי יכול לקנות מיקרו חדש. פשוט בושה רמת השירות שלהם !

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבל פנייתו של מר דנקונה מהאתר, נבדקה תלונתו והתברר כי הנושא בטיפול של מנהל במוקד השרות.

המקרוגל נמצא תקין בבית הלקוח לשביעות רצונו.

מצאנו לנכון לפצות את הלקוח על אי הנעימות בשקע הגנה לשביעות רצונו
תגובה:
תיקון מוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה