פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי שהגיע לתיקון מזגן פגע בצינור הניקוז של המזגן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון אחותי קראה לשירות "תדיראן אמפא" לתיקון מזגן שהפסיק לפעול.
לאחר אי-אילו דין ודברים עם מחלקת השירות, "הסכימו" בחברת "אמפא" להגיע תוך ארבע ימים לתיקון המזגן (ולא תוך שבוע כפי שאמרו בתחילה).
על הסיפור שהיה עם המזגן בתחילת השבוע - למטה.
אתמול יום רביעי, מספר שעות לאחר שהטכנאי עזב את הבית, המזגן הופעל וראה זה פלא: טיפטוף של מים מהמזגן. ככל הנראה במהלך תיקון המזגן הטכנאי פגע בצינור ניקוז. איננו מומחים גדולים אך לאחר אינספור תיקונים בשנה האחרונה יש לנו תחושה שבזה המדובר.
כעת, החברה מוכנה להגיע לתיקון המזגן רק ביום רביעי הבא - דהיינו בעוד שבוע.
מדובר במשפחה עם שלושה ילדים ביניהם תינוק קטן.
מעבר להמתנה הארוכה למענה טלפוני, מעבר לתחושת העלבון לכאורה שאנו מקבלים מחברת "אמפא", אנו מבקשים פתרון מהיר לתקלה, ולא הגעה של טכנאי בעוד שבעה ימים.

לכל המעוניין - להלן העתק תלונתי מתחילת השבוע - שבוטלה לבסוף לאחר הבטחת החברה להגיע לתיקון המזגן תוך ארבעה ימים והסתפקותנו בכך:
"שלום רב,
לאחותי התקלקל המזגן בביתה. היא קנתה את הביטוח למזגן מחברת אמפא, כלומר האריכה את הביטוח המקורי.
בבית שלושה ילדים, הקטן תינוק.
לאחר המתנה ממושכת לשירות הלקוחות (17 דקות), נאמר לאחותי כי יגיע טכנאי רק בעוד שבוע בדיוק. כאשר ביקשה לשוחח עם המנהלת ולבחון אפשרות להגעת טכנאי מוקדם יותר, הותירו אותה על הקו 45 דקות (!!!) אני תוהה האם - לכאורה - בכדי ש"תתייאש" ותנתק...?
כמו כן, נאמר לה על ידי נציגה בשם מיטל כי היא "מפונקת שהורגלה לרמת חיים מסויימת, שהיא (הנציגה) חיה בלי מזגן ושאמא שלה גידלה אותה ללא מזגן". כמו כן אמרה לה הנציגה כי עליה לבחור בין לשוחח עם המנהלת לבין לקבל את מספר הפקס שלהם.
עד כאן "סדנת החינוך" של שירות אמפא.
לאחר עוד 45 דקות של המתנה, שוחחה עימה אחראית בשם מלי שאמרה כי אין אפשרות להגעת טכנאי מוקדם יותר משבוע מהיום.
כעת, אני תוהה כיצד זה ייתכן כי הנך קונה ביטוח למזגן במיטב כספך אך בשעת הצורך אין עם מי לדבר?
בלתי אפשרי לחכות שבוע לטכנאי בחום אוגוסט, מה עוד שהמדובר בשירות ששולם עליו מראש כסף רב ולא ב"טובה" של החברה. יש תינוק בבית וזה גם נושא בטיחותי".
עלבון, סוג הנזק :
הגעת טכנאי עוד היום פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' סימון מהאתר, נבדקה תלונתה והתברר כי השרות הוקדם לשביעות רצונה תגובה:
הקדמת שרות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה