פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר מחברת אמנה AMANA בחנות א.ל.מ. קיבלנו אחריות לשלוש שנים לאחר פחות משנתיים המקרר הפסיק לעבוד פנינו לחנות הוסבר לנו שהמקרר באחריות של חברת אמפא. פנינו לחברה הוסבר לנו שלמרות האחריות אנחנו צריכים לשלם ביקור טכני (220 ש"ח) והאחריות לאחר שנה תקפה רק למנוע ולמערכת הקירור של המקרר כל דבר אחר הינו בתשלום!!!! לאחר שפניתי הטכני הגיע מהר... יום למחרת עשה איזשהי עבודה וגבהה 320 ש"ח (220 ש"ח ביקור ועוד 100 חלק שהוחלף) למרות האחריות. שילמנו לאחר יום אחד התקלה חזרה וכאילו לא טופלה שוב פניתי לאמפא שה היה יום חמישי!! הנציגה שדיברה איתי הבינה הכל והבטיח לי שיגיע טכני יום למחרת (שישי) עד השעה אחת בצהוריים. בדקתי וביררתי מולה כמה פעמים העם שה בטוח והובטח לי שכן. ביום שישי כמובן אף אחד לא היתקשר ולא הגיע בשעה 11:55 פניתי לחברה ענתה לי נציגה שהיתה עסוקה בהחלפת משמרורת והסבירה לנגיצה אחרת למה היא אוהבת לעבוד בימי שישי!!!!!!!!! וכל זה שכאני שומעת את השיחה שלה!!!!!!! כשפניתי אלה ושאלי הם היא יכולה להתפנות אלי היא ענתה לי עוד רגע!!!!!! והשיחה כמובן התנתקה!!!!!!!! אף אחד לא חזר אלי בשעה 12:00 לאחר חמש דקות שוב פניתי לחברה וכבר היה סגור!!!!!!! אני ומשפחתי נשארו ללא מקרר שישי שבת מפני שאותה נציגה דאגה להחליף משמרות ולא לטפל בבעיה. במהלך סופ"ש נעלצנו לזרות את הל מוצרי החלב מפני השם התקלקלו ללא מקרר. פניתי שוב ביום ראשון בשעה 9:00 הנציג שדיבר איתי לא הצליח לתאם לי טכני לכאן אמר לי שיחזור אלי כשתהיה לו תשובה בשעה 10:10 שוב פניתי נציגה אחרת הסבירה לי שלא יכולה לעזור לי כי אינה יכולה להשיג את הבנאדם האחרי מבחינת טכנים לאזור שלי ושהיא תחזור אלי יותר מאוחר עם תשובה. בשעה 11:00 באותו יום הסבלנות שלי פקעה וביקשתי לדבר עם מנהל לא קיבלתי מנהל הוסבר לי שיגיע טכני עד השעה 18 ושוב אנחנו מעבדים עום יום שלם מהשעה 9 בבוקר ועד בתקווה 18 בערב או שלא!!! גם אנ י עבדתי בשרות לקוחות וזה פשוט לא שרות אין לי מספיק מילים להבעיר את הכעס שלי על המריחה שהחברה הזאת עושה.
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
שיגיע טכני לסדר את התקלה ושהפעם זה היה ללא תשלום!!!!! כי כבר שילמנו!!!!! פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' גולקו מהאתר, נבדקה תלונתה וטופלה ביסודיות.
נשלח טכנאי אשר החליף את החלק ורק לאחר שבדקנו מול הלקוחה כי המקרר תקין לשביעות רצונה נגבה התשלום.
הטיפול נסגר לשביעות רצון הלקוחה
תגובה:
תיקון המוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה