|
|
|
|
|
|
אי תיקון מזגן באחריות |
נושא התלונה: |
חרובי דבורה |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מזה חודש אני ללא מזגן. החברה מעכרבת את תיקון המזגן. היום הודיעו שיגיע טכנאי מ8-12. לא הגיע. אמרו שיגיע עד 4.
אין עם מי לדבר!!!
|
כספי, בזבוז זמן, בריאותי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אבי מלכה, מנהל פניות ה |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתה של הגב' חרובי מהאתר, נבדקה תלונתה והמזגן תוקן ועובד לשביעות רצונה.
התנצלנו בפני הלקוחה על אי הנעימות ולאחר דין ודברים מצאנו לנכון לפצותה בהארכת תקופת האחריות בחצי שנה על המזגן.
לצערנו הגב' חרובי סירבה להצעתנו ולא הגענו לכלל הסכמה. הוסבר כי הצעתנו תקפה לשבועיים ימים ועד לתאריך 16.09.07
הלקוחה מודעת לעובדה כי כרגע היא אינה נמצאת באחריות על המוצר וכל תקלה אם תהיה תתקון בתשלום בלבד
|
תגובה: |
לא הגענו לכלל הסכמה |
פתרון: |
|
|
|