פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזלזל גרוע ולא מקצועי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-15.7.07 פתחנו קריאה באמפא בגין מכונת כביסה AEG שהתקלקלה. ב-18.7.07 הגיע אלינו טכנאי שטען כי מדובר בבעית מנוע (קנינו את המכונה שנתיים קודם לכן) וכי תוך יומיים יצרו איתנו קשר. לאחר מספר ימים שאיש לא חזר אלינו פנינו אנחנו לחברה והם אמרו שדרושים להם עוד מספר ימים כיוון שחסר להם החלק. ב-13.08.07 (לאחר כחודש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!) התקשרו אלינו אמרו שהגיע החלק ותיאמו איתנו ל-14.08.07 להגעת טכנאי בין השעות 8 ל-12 עם החלק המתאים לתיקון התקלה. באותו יום 14.08.07 שאמור היה להגיע הטכנאי בשעה 9 בבוקר התקשרה נציגה ואמרה כי החלק עדיין חסר ולכן לא יגיע טכנאי. כאשר ביקשנו לדבר עם מנהל השרות נתבקשנו להתקשר לטלפון *2992 ולבקש את מנהל השרות. חייגנו והמתנו כרבע שעה עד למענה, כאשר ביקשנו את מנהל השרות נתבקשנו להמתין והשיחה נותקה על ידם. התקשרנו שוב, המתנו על הקו עד למענה כרבע שעה נוספת ואז ענתה בחורה שאמרה כי אסור להם להעביר את השיחה למנהל השרות. לאחר שהתעקשנו נותקה השיחה באופן יזום ע"י אותה נציגה חצופה שדיברה בטונים מזלזלים ולא ראויים למי שאמור לתת שרות.
כך שנכון לעכשיו, לאחר המתנה של חודש בדיוק מיום פתיחת הקריאה, בעייתנו נותרה פתוחה, ללא מכונת כביסה מתוקנת וללא מענה. המענה היחידי שקיבלנו מזלזל ולא מקצועי.
עגמת נפש,כספי,עלבון סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' טל המאתר, נבדקה תלונתה ותואם שרות נוסף עם החלק המתאים והמכונה תוקנה.
התנצלתי בפני הלקוחה על אי הנעימות שנגרמה לה הן מההמתנה לחלק והן מהתייחסות הנציגה לתלונתה והדבר יטופל בחומרה מול הנציגה באופן אישי.
מצאתי לנכון לפצות את גב' טל בהארכת אחריות של חודש על מכונת הכביסה לשביעות רצונה
תגובה:
תיקון מוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה