פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ואי קבלת שרות כמתחייב נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
? כתובת:
? סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2006 רכשתי כיריים מסוג קריסטל עם אחריות לשנה. השרות לכיריים הינו של חברת אמפא.
בחודש יולי 2007 הפסיק המצת לפעול. התקשרתי לשרות וקבעו לי טכנאי ליום 23/7/2007 בין השעות 8:00-12:00.
הגיע איציק הטכנאי שפסק כי צריך להחליף לי את המצת (כמה מפתיע!!) הוא אמר שהוא יודיע לשרות והם יתקשרו לתאם איתי מועד להחלפת החלק.
לאחר שלושה ימים התקשרו אלי מאמפא וקבעו איתי ליום 6/8/2007 בין השעות 8:00-12:00.
באותו היום המתנתי בבית (זה יום העבודה השני שאני מפסידה). כשראיתי לקראת השעה 12:00 שאף אחד לא מגיע וגם לא מתקשר, התקשרתי למוקד אמפא, ענתה לי מוקדנית שתברר מה קורה והשאירה אותי להמתין על הקו עוד 5 דקות ארוכות, חזרה אלי ואמרה לי" "גבירתי תמתיני הטכנאי יתקשר אליך" לא עזרו לי הטענות כי המתנתי 4 שעות - את כל זמן ההמתנה שהם הקציבו לי. המוקדנית גם לא ידעה לאמר לי כמה זמן עוד עלי לחכות.
לקראת השעה 13:00!! התקשר הטכנאי , התנצל ואמר כי הוא לא יוכל להגיע מפני שהוא "איבד את החלק". שאלתי אותו האם הוא איבד את החלק פיזית או שאין את החלק במחסן. הוא ענה לי שהחלק היה אצלו בבוקר והוא לא מוצא אותו.
שאלתי אותו מדוע הוא לא התקשר אלי בבוקר להודיע לי והוא ענה: "כי חשבתי שאני אמצא אותו ואני עוד יוכל להגיע אליך".
הוא התנצל ואמר שיתקשרו אלי לתאם לי מועד אחר.
כעבור ארבעה ימים כשראיתי שאף אחד לא מתקשר אלי, התקשרתי למוקד. ענתה לי מוקדנית שהזדהתה בשם מירב.
שאלתי אותה באיזה סטטוס נמצאת הקריאה שלי, היא העלתה את פרטי על המחשב, אמרה לי שבתאריך 6/8/2007 היה אצלי טכנאי וטופלתי. הקריאה סגורה מבחינתם. שאלתי אותה מה שמו של הטכנאי שהיה אצלי והיא אמרה שאין באפשרותה לדעת.
הסברתי לה את פרטי המקרה ואמרתי לה שאני מבקשת כתובת לתלונה כי אני רוצה לתעד את המקרה הזה ולפקסס. הגברת מירב לא הסכימה בשום פנים ואופן לתת לי כתובת לשלוח את המכתב. ואפילו אמרה לי " אין לאן לשלוח אנחנו המוקד וזהו". לאחר דין ודברים ארוך היא אמרה לי שהיא תברר בשבילי מה קרה. השאירה אותי להמתין על הקו עוד דקות ארוכות חזרה אלי ואמרה: "הטכנאי לא איבד את החלק שלך, פשוט אין את החלק במחסן ומאחר והיום יום שישי והמחסן סגור אני אתקשר אליך מיד ביום ראשון בבוקר להודיע לך מה קורה בקשר לקריאה שלך".
כצפוי - עד היום אף אחד לא חזר אלי ואני בבית עם כיריים מקולקלים.
1. אני הזמנתי מראש טכנאי למצת מקולקל, מדוע היו צריכים לתת לי להפסיד יום עבודה, להמתין לטכנאי שיגיע ויואמר לי שהמצת מקולקל וצריך להחליף חלק? האם הוא לא היה יכול לבוא מראש עם החלק?
2. אני ממש לא מאמינה לטכנאי שהחלק היה אצלו בבוקר אך הלך לו לאיבוד.
3. אני גם לא מאמינה למוקדנית מירב שדיברה עם הטכנאי שהרי בתחילת השיחה שלנו כשביקשתי את שמו של הטכנאי היא הודיעה לי שאין לה אפשרות לדעת מי היה אצלי. (קריאות הרי מתועדות עם שם טכנאי לכל קריאה בכל מוקד שרות שמכבד את עצמו).
4. הגב' מירב לא הסכימה בשום פנים לתת לי כתובת/מספר פקס להגשת התלונה בכתב, לתעד את המקרה מדוע?
5. עד כה ביבזתי 2 ימי עבודה + חודש וחצי של כיריים מקולקלים והתקלה עדיין לא תוקנה.
אני מאד מקווה שבעזרתכם מישהו שם ישלם על הטירטור ובנוסף התקלה תטופל.
תודה רבה



בזבוז זמן וכספי סוג הנזק :
תיקון הכיריים או החלפתם לאלתר+ פיצוי בשל טרטורים, שיחות טלפון ואובדן ימי עבודה! פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' גולן מהאתר, נבדקה תלונה וטופלה ע"י מנהל במוקד השרות.

התנצלנו בפני הלקוחה על השרות שניתן לה עד כה, תואם שרות והוחלף החלק.

בבדיקה עם הלקוחה המוצר תקין ומצאנו לנכון לפצותה לשביעות רצונה
תגובה:
תיקון המוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה