פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה בשירות - לא נקבע מועד להחלפת החלק מעל שבועייםb נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות תקלה במכונת הכביסה שלי פניתי ב 02.08.07 להזמין טכנאי. למרות שנתתי אינדיקציה למהות התקלה, וביודעי כי את החלק להחלפה אין הטכנאים מחזיקים באופן שוטף עימם, הגיע טכנאי ב 06.08.07, אמר שיש להחליף מד גובה ושיתקשר למחרת מישהו לאמר לי מתי יבואו להחליף לי את החלק. מאז עברו כמעט שבועיי. לא התקשרו לתאם הגעת טכנאי, מבטיחים להתקשר ולא מתקשרים, ובשיחה האחרונה לפני שבוע ביקשו שאבין את המצב: החלק נמצא בחולון וצריך להגיע למחסן בחיפה. לא מבצעים משלוח עבור כל חלק, וכיישלחו את החלק מחולון לחיפה יתאמו עימי הגעת טכנאי.
אנשי שירות הלקוחות מתעמרים בי, לא מאפשרים לי לפנות לאיש בכיר כדי לטפל בתלונה, טוענים ימים שלא הצליחו לדבר עם ראש הצוות שאמור לטפל בתקלה ולכן אינם יודעים מה קורה, ואפילו טענו ששיקרתי: ביום שישי שעבר התקשר אלי טכנאי ואמר שנמצא ראש הצוות ונמצא החלק, ביום ראשון יתקשרו אלי מהשירות לתאם פגישה. כעבור מספר ימים כשתפסתי לבסוף את מי שהבטיח לי זאת הוא הכחיש הבטחה כזו וטען שעלי לחכות שהמחסן יתקשר לתאם לכשיגיע החלק.
אני עדיין מחכה - שבועיים עברו מאז, ואין מועד להגעת הטכנאי.
תארו לכם משפחה עם 3 ילדים וחיילת ביניהם שחיים ללא מכונת כביסה
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
תיאום להגעת טכנאי להחלפת החלק הנדרש מיידי, פיצוי כספי על שירותי כביסה בתשלום פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' נאמן מהאתר, נבדקה תלונתה ביסודיות.

החלק הוחלף והמוצר תוקן לשביעות רצון הלקוחה.

סוכם עם הלקוחה כי ברגע שתפקסס אלינו את הקבלות בעבור המכבסה נוציא זיכוי כספי על סך 110 ש"ח
תגובה:
החזר בהתאם להצגת קבלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה