פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ביותר< נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קראנו לשרות בשל קלקול של מניפה של המזגן. הוא גבה 195 ש"ח בשביל הביקור ולא תיקן את התקלה כי לא היה לו את החלק להחלפה.
עברו חודשים, ולמרות טלפונים חוזרים לשרות (אני מכיר כבר את ההודעה בעל-פה של המענה הקולי: "אנחנו השרות הכי טוב במדינה" אלק) אני מקבל כל פעם מוקדנית אחרת הדורשת שוב את כל הפרטים ומודיעה במקרה הטוב שבעוד כמה ימים החלק יגיע למחסן בירושלים ובמקרה הרע לא חוזרת, לא מתנצלת וכולן מסרבות להעביר אותי למנהל השרות.
רק היום, לאחר שוב שעה על הטלפון והמתנה של כמה שעות לטלפון חוזר הודיעו לנו שהחלק צריך להגיע בעוד כחודש מחו"ל.
דרישתי לקבל את הכסף חזרה, לקבל התנצלות ולדבר עם המנהל נשארה ללא מענה
עוגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :
התנצלות והחזרת הכסף לשרות שלא קיבלנו פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר ברזיס מהאתר, נבדקה תלונתו ביסודיות.
בשיחה עם גב' ברזיס התנצלתי על אי הנעימות ומשך הטיפול, הסברתי כי ליצרן אין את החלק המדובר ולכן לנו כחברת שרות אין אפשרות לעזור.
לאור האמור הלקוחה תזוכה על מחיר הביקור עליו שילמה – לשביעות רצונה
תגובה:
זיכוי כספי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה