|
|
|
|
|
|
שרות גרוע ושקרים |
נושא התלונה: |
יום שני 20 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
עקב תקלה במכונת הכביסה של הורי התקשרנו לחברת אויס לקבל שירות נקבע מועד ליום שני אך הנציג לא הגיע וכך ביום למחרת וביום שלמחרת בתאריך ה-20/08/07 ענתה נציגה שהבטיחה לחזור עם תשובה וכאשר חזרה אמרה תשובות שיקריות: 1 הלקוח ביטל 2 נציג השירות הייה לא היתה תקלה לאחר שאמרתי שהתשובות הם שקר אחד גדול אמרה שהביקור בוטל מטעמי משרד כעסתי ביקשתי אחראית היתה שם אחרית בשם נחמה שלא רצתה לשמוע אותי והתשובה היית זה לא תפקידה שאלתי מה תפקיד המפקחת ושוב שמעתי את אותו משפט כעסתי מאוד אך לא הייה עם מי לדבר בסוף השיחה הוחלט ע"י נציגת השרות שהטכנאי יגיע ביום ו לא הייתה לי בררה ולכןהסכמתי ישנם עוד פרטים ולכן אשמח אם תתקשרו אלי לפאלפון-050-7907108 או04-9542626
תודה טוני
|
שיחות טלפונים והמתנה של 3 ימים עדהשעה 17 |
סוג הנזק : |
כאשר מבטחים ללקוח יש לקיים שהנציג יגיע כפי שנקבע ושהייה אפשרות לדבר עם אחראית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אבי מלכה, מנהל פניות ה |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתה של הגב' פינטו מהאתר, נבדקה תלונתה בנוגע למכונת הכביסה של הוריה.
התנצלתי בפני הלקוחה על אי הנעימות שנגרמה להם. הסברתי ללקוחה כי אנו לומדים מפניות אלו ועל כך תודתי.
בכל פנייה בעתיד הלקוחה תוכל לפנות אליי ואשמח לעזור לשביעות רצונה
|
תגובה: |
התנצלות |
פתרון: |
|
|
|