פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן אחריות והטיית לקוח עבור מקרר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה נתקלתי בתופעה מוזרה מצד נותנת השירות תדיראן אמפא.
לפי קצת יותר משנתיים וחצי רכשתי מקרר אמקור בעוד נאמר לי שלמקרר 3 שנים אחריות, לאחר מכן התברר לי שבעצם האחריות היא : אחריות מלאה לשנה הראשונה ובשנתיים הנוספות האחריות מוגבלת למערכת הקירור, מנוע ועוד מספר חלקים בלבד. (נניח שעד כה הדבר לגיטימי ובסה"כ זו בעיה שלי שלא קראתי את האותיות הקטנות בכתב האחריות).
לפני מספר ימים המקרר שבנדון התחיל להרעיש.
פניתי לחברת תדיראן אמפא וביקשתי שישלחו טכנאי שיבדוק את הבעיה במקרר, הם החזירו לי תשובה שמכיוון שעברה שנת האחריות המלאה, במידה והטכנאי יקבע שהבעיה היא לא במסגרת האחריות (של השנתיים הנוספות) יהיה עליי לשלם עבור הקריאה 220 ש"ח לא כולל מחיר התיקון שיידרש.
במידה ומדובר בתקלה שאינה במסגרת האחריות אינני מעוניין לתקן את המקרר כלל, לא ברור לי כיצד הלקוח יכול לדעת האם מדובר בתקלה המערכת הקירור (במסגרת האחריות) או לא ? הטכנאי מקררים אנוכי ?
הרי שההיגיון אומר שאם עדיין ישנה אחריות כלשהי (במסגרת 3 שנים), על חברת הביטוח (תדיראן אמפא) לשלוח טכנאי ללא תשלום ולגבות שלום אך ורק במידה והתקלה אינה במסגרת האחריות והלקוח אכן מעוניין לתקן.

מה עליי לעשות ? הדבר הדבר חוקי ואם לא האם עליי לגשת לבית המשפט ?

תודה מראש.

יוגב.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר יוגב מהאתר, נבדקה תלונתו והוסבר ללקוח כי אנו כחברה נותנים את האחריות על המוצר בהתאם לתקנות, ותעודות האחריות הנן בפיקוח של משרד התמ"ת.
הוסבר כי החברה מספקת שרות תיקונים בבית הלקוח ומיידעת את הלקוח כבר בהזמנת השרות על התשלום במידה ואין מדובר בתקלה על פי תעודת האחריות.

תגובה:
הסבר על תעודת האחריות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה