פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי לתיקון מזגן נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ברשותי מזגן של חברת פרג, שאמפא נותנת לו שירות. המזגן כבן 4. לפני כחודש הזמנתי טכנאי מאמפא לאחר שהמזגן התקלקל. ,טכנאי שהגיע ב-8.8 קבע שיש להחליף את הכרטיס של המזגן. הוא גבה 220 שקלים. מועד לתיקון נקבע על ידי מחלקת השירות שבוע לאחר מכן. במועד שנקבע הגיע הטכנאי עם כרטיס אולם זה לא התאים. הוא רשם שוב את פרטי הדגם של המזגן ואף צילם את הכרטיס הקיים, מועד חדש לתיקון נקבע לשבוע מאוחר יותר. במועד שנקבע,(20.8) הגיע הטכנאי, ואבחן שוב שהכרטיס שבידו אינו מתאים גם הפעם. בנקודה זו הוא הודיע לי ש הוא "מרים ידים". מאז , כל נסיונותי להשיג ממחלקת השירות תשובה לגבי האופן בו הם מתכוונים לפתור את הבעיה, נכשלו, הם חוזרים ומבטיחים שישובו אלי ולא עושים את זה, הובטח לי שמנהל צוות בשם גולן ייצור אתי קשר וזה לא קרה. כל נסיון התקשרות אתם אורך דקות ארוכות (בין עשר לעשרים) והחמור ביותר הם מסרבים לתת את מספר הפקס של מנהלי מחלקת השירות כדי שניתן יהיה לתעד בכתב את הנסיונות שלי.
אני לא ממש יודעת איך להמשיך מכאן
יש לכם רעיון?



יש לכם רעיון?
עוגמת נפש ובזבוז זמן רב סוג הנזק :
תיקון התקלה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' יערי מהאתר,נבדקה תלונתה וטופלה ע"י גורם בכיר בחברה. התנצלנו בפני הלקוחה על ההמתנה לחלק. עם הגעת החלק למלאי תואם שרות והמזגן טופל לשביעות רצונה. תגובה:
תיקון מוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה