שירות לקוי לתיקון מזגן |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, ברשותי מזגן של חברת פרג, שאמפא נותנת לו שירות. המזגן כבן 4. לפני כחודש הזמנתי טכנאי מאמפא לאחר שהמזגן התקלקל. ,טכנאי שהגיע ב-8.8 קבע שיש להחליף את הכרטיס של המזגן. הוא גבה 220 שקלים. מועד לתיקון נקבע על ידי מחלקת השירות שבוע לאחר מכן. במועד שנקבע הגיע הטכנאי עם כרטיס אולם זה לא התאים. הוא רשם שוב את פרטי הדגם של המזגן ואף צילם את הכרטיס הקיים, מועד חדש לתיקון נקבע לשבוע מאוחר יותר. במועד שנקבע,(20.8) הגיע הטכנאי, ואבחן שוב שהכרטיס שבידו אינו מתאים גם הפעם. בנקודה זו הוא הודיע לי ש הוא "מרים ידים". מאז , כל נסיונותי להשיג ממחלקת השירות תשובה לגבי האופן בו הם מתכוונים לפתור את הבעיה, נכשלו, הם חוזרים ומבטיחים שישובו אלי ולא עושים את זה, הובטח לי שמנהל צוות בשם גולן ייצור אתי קשר וזה לא קרה. כל נסיון התקשרות אתם אורך דקות ארוכות (בין עשר לעשרים) והחמור ביותר הם מסרבים לתת את מספר הפקס של מנהלי מחלקת השירות כדי שניתן יהיה לתעד בכתב את הנסיונות שלי.
אני לא ממש יודעת איך להמשיך מכאן
יש לכם רעיון?
יש לכם רעיון?
|
עוגמת נפש ובזבוז זמן רב |
סוג הנזק : |
תיקון התקלה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|