פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מזגן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-31/07/07 פניתי בתלונה על 2 תקלות במזגן, הראשונה המזגן מרעיש והשניה בזמן חזרה לפעולה המזגן מקפיץ את הפקק.
ב-8/8/07 הגיע טכנאי שטען שיש להחליף את מנוע המאוורר במזגן, ואין לו ברכב.
ב-19/08/07 הגיע טכנאי עם מנוע אך טען שהבעיה לא במנוע אלא במפוח, ואין לו ברכב.
ב-27/08/07 היה צריך להגיע טכנאי אך הוא צילצל וטען שנתנו לו מפוח לא מתאים.
ב-28/08/08 הגיע טכנאי החליף את המפוח אך לא תיקן את התקלה הנוספת, עלי לציין המזגן ישן ואני מבוטח בחברה.
השיחת טלפון נאמו שרק ב-09/09/08 יגיע טכנאי לתיקון התקלה.
ימי עבודה סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר זאבי מהאתר, נבדקה תלונתו ותואם שרות לטכנאי בכיר.
בבדיקה מול הלקוח נמצא כי התיקון הצליח לדבריו למס' שעות בלבד אך הוא לא מצא לנכון לשוחח שוב עם החברה אלא ביצע את התיקון לדבריו באופן פרטי.
תגובה:
שליחת טכנאי בכיר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה