פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
באמת שאני לא מהלקוחות המתלוננים. אפילו לא הבעייתיים. אבל הפעם... ביום רביעי, 22.8, התקלקל המזגן בביתי. "למזלי", כך חשבתי אז, אני משלמת כאלף ש"ח ביטוח לחברת אמפא, כדי שאני ובני בן החצי שנה לא ניתקע בחום של אוגוסט בלי מזגן.. הזמנתי שירות. התקשרתי לחברה והזמנתי טכנאי. אחרי שביקשתי להקדים כי בני סובל מחום, תואם שירות ליום ראשון, 26.8, בין השעות 12:00-08:00. ישבתי בבית והמתנתי. כלום. התקשרתי לברר, ונאמר לי כי הטכנאי חולה, וראש הצוות כנראה שלך מישהו אחר, שמשום מה לא הגיע. הפקידה התנצלה ואמרה כי יגיע באות ו יום, עד השעה 14:00. שוב כלום. התקשרתי שוב. שוב התנצלו, ואמרו כי בין השעות 18:00-16:00 יגיע טכנאי. יום שלם נשרף - וכלום. כשהתקשרתי שוב (ימויין כי כל פעם המתנתי כעשר דקות למענה), נציגת השירות האדיבה ניסתה בעדינות לברר שמא לא הייתי זמינה במכשיר הנייד ? ? וזאת כשאיש לא טען זאת אפילו. הפקידה הבטיחה לי כי היא רושמת את שמי ומחר בבוקר (יום שני), דבר ראשון, תטופל תלונתי ויגיע טכנאי, עד השעה 12:00. שוב נשארתי בבית. ושוב הגיעה השעה 12:00 ואיש לא טרח לעדכן אותי ולהודיע כי גם הפעם לא יגיע הטכנאי. שוב התקשרתי לאמפא היקרים. שוב המתנתי על הקו. לאחר המתנה ממושכת, פקידת השירות אמרה לי כי יגיע טכנאי ביום חמישי, קרי, שמונה ימים מעת שהזמנתי לראשונה. התרגזתי. אני משלמת ביטוח, אמרתי, על מה ולמה ? הרי כל טכנאי פרטי יגיע תוך שעתיים מעת הקריאה ! ביקשתי לשוחח עם מנהל. כאן החלה מסכת ייסורים נוספת: "מנהל אינו עוסק בהקדמת השירות, גברת", נאמר לי בחביבות אין קץ. "זה לא מתפקידו". השבתי שאני מעוניינת לשוחח איתו על טיב השירות שאמפא מעניקה למבוטחיה. אהה, אם כך, אנא המתיני. המתנתי. לאחר רבע שעה המתנה, נותקה השיחה. התקשרתי שוב (כי איש לא התקשר מהחברה, חלילה). שוב המתנתי. שוב ענתה פקידת שירות. יצויין כי בכל פעם כזו היה עליי לספר את כל הסיפור מההתחלה. עצביי הלכו וגאו. שוחחתי במוקד שירות הלקוחות של אמפא (*2992) עם הנציגות :שרון, בת שבע, דקלה, אנה, ועוד, שאיני זוכרת את שמן. בסופו של דבר הודיעה לי נציגה כי עלה בידה לשוחח עם מנהלת, והיא תחזור אליי תוך שלוש שעות. השעה היתה רבע לשתיים,יום שני,27.8. כבר הבנתי שגם ביום זה כבר לא יגיע טכנאי, אבל מילא, אולי המנהלת תתאם למחרת בבוקר. אלא שהמנהלת, בשם ויקי, התקשרה אליי רק למחרת, ביום שלישי, יותר מ 24 שעות לאחר שנאמר לי כי תתקשר. נחשו מה ? היא טענה כי התקשרה לסלולרי, ואולם לא היה מענה ! ! למותר לציין כי בעודי מחסירה ימי עבודה וממתינה בחום למזגן, הסלולרי היה זמין 24 שעות !. שוב, מילא. שוב פירטתי את כל הסיפור. המנהלת טענה כי אינה מבינה, מדוע לא הודיעו לי פעם אחר פעם כי הטכנאי מתעכב ? אמרתי שגם אני לא מבינה. טוב, אמרה המנהלת. מחר בבוקר, יום רביעי, 28.8.07, בין השעות שמונה לשתים עשרה, יגיע טכנאי. אנא הקפידי שהנייד יהיה זמין. אמרתי לעצמי, הפעם, אין סיכוי שתהא להם התעוזה שלא לשלוח טכנאי. התבדיתי.... כשהגיעה השעה 12:00 בים רביעי ואיש לא הגיע ואיש לא התקשר, כבר כלו כל הקיצין. התקשרתי שוב. המתנתי שוב. השיחה נותקה שוב במשך ההמתנה ושוב איש לא חזר אליי. שוב התקשרתי (אני נשבעת ביקר לי שאיני מגזימה, להיפך, שיחות עם כמה נציגות אני לא מציינת כי שכחתי את שמן וזה עלול להיראות לא אמיתי...) ולבסוף ויקי התקשרה אליי. השעה היתה אחרי 13:00 בצהריים. היא אמרה שהטכנאי "תקוע על איזה גג" (כן, זהו ציטוט), והוא מתעכב ו - "אפילו אינו יודע שהוא מתעכב" (עכשיו, בקשר למשפט הזה, דעתי היא שאו שהשורה הזו ממש נפלטה לה מהפה..., או ש.. אין לי הסבר. אבל כך נאמר). אבל, אנא, המתיני , הוא יגיע אליך עוד היום.
נמאס לי. אמרתי שתבטל את הטכנאי. אני חוזרת לעבודה. הילד חוזר לבייבי סיטר. עליתם לי בימי עבודה, בחום, בעצבים, בשעות המתנה בטלפון, על חשבוני, בהשפלה ובחוסר יחס משווע. לכו תשלמו ביטוח.
אנשי אתר תלונה, אם תתקשרו לאמפא (כוכבית 2992), תשמעו בעודכם ממתינים כי סקר כלשהו, איני זוכרת איזה, קבע בפעם העשירית (אני מקווה שאיני טועה) כי השירות שלהם ראשון במעלה.
הם גרמו לי עוול ועלו לי בקרוב לאלף ש"ח (ללא עגמת הנפש). יצויין עוד, כי ויקי טרחה לציין באוזני כי הם מפצים את הלקוחות במוצר שווה ערך, וכי יחזרו אליי בנושא.

אני צריכה לציין שאיש לא חזר אליי או שמהתיאור המפורט שלעיל הדבר כבר ברור ? ....
חברה אמרה לי שאתם עושים עבודה נאמנה. אשמח אם תעזרו לי.
כספי, בזבוז זמן, עוגמת נפש,עלבון. סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' שושני מהאתר, נבדקה תלונתה וטופלה ע"י מנהל במוקד.
התנצלנו בפני הלקוחה על איחור הטכנאי והנושא טופל בחומרה.
בשיחה עם הלקוחה הוצעו מס' אפשרויות לקבלת טכנאי לצערנו הלקוחה סירבה.
לבקשתה הופנתה למחלקת ביטוח לצורך ברור ביטול הפוליסה ולשימחתנו הלקוחה החליטה להישאר כלקוחה מבוטחת בחברה.
תגובה:
התנצלות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה