פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות טכני למכונת כביסה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
1. רכשתי לפני שנתיים מכונת כביסה של ספקטרה +מייבש ספקטרה ישירות מתדיראן אמפא
2. כבר בשנה הראשונה היה אצלי טכנאי לגבי רעשים שמכונת הכביסה עשתה
3. לפני חודשיים החליף לי הטכנאי רצועות במכנה תמורת כמה מאות שקלים
4. אתמול מכונת הכביסה שבקה חיים (בת שנתיים!). התקשרתי לשירות, המתנתי רבע שעה (אני לא מגזים ולא מנפח את הזמן), אמרו לי שרק ביקור הטכנאי עולה 250 ש"ח ורצו לתאם לי את הביקור לעוד שבוע.
האם אילו מוצרים וזה שירות שמכבדים חברה כמו תדיראן-אמפא?

כרגע תאמתי טכנאי פרטי שיגיע אלי עבור 150 ש"ח מחר.

האם
עוגמת נפש סוג הנזק :
מענה טלפוני בזמן סביר,תיאום טכנאי בזמן קצר יותר משבוע וגביית מחיר ביקור יותר סביר פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר ענבר מהאתר, נבדקה תלונתו והתנצלתי בפני הלקוח על זמן ההמתנה הגבוה עקב החג.
הוסבר ללקוח כי אנו נותנים עבור התיקון אחריות ואיכות שלא תמיד ניתן לקבל אצל טכנאי פרטי.
אין אנו מתכוונים להתחרות בטכנאי פרטי ומחירי החברה הינם קבועים
תגובה:
התנצלות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה