|
|
|
|
|
|
המשך תיקון מזגן תלונה 23375 |
נושא התלונה: |
יום ראשון 09 ספטמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
צפון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 09/09/07 הגיע טכנאי, אומנם באיחור אבל לפחות הגיע, לטענתו התקלה נובעת מבעיה עקב בתיישנות הממ"ט (לא אמרתי לו אבל כל מערכת החשמל בבית עברה שיפוץ חודשיים קודם) בנוסף החליף קבל.
המזגן עבד מצויין כשלוש שעות ומאז אינו מקרר ואינו מחמם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לא לבטח בחברה זו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אבי מלכה, מנהל פניות ה |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתו של מר זאבי מהאתר, נבדקה תלונתו ותואם שרות לטכנאי בכיר.
בבדיקה מול הלקוח נמצא כי התיקון הצליח לדבריו למס' שעות בלבד אך הוא לא מצא לנכון לשוחח שוב עם החברה אלא ביצע את התיקון לדבריו באופן פרטי. |
תגובה: |
טכנאי בכיר |
פתרון: |
|
|
|