פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ומזלזל בלקוחות ובזמנם , שרות טלפוני לקוי בכל הטלפונים בחברה de נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
תחילה אציין שהיום , במשך כל היום , היה זמן המתנה למענה בשרות הטלפוני ארוך ומייגע . כמו כן , בכל הטלפונים של החברה , כפי שהצלחתי לדלות מאתר בזק 144 לא ניתן היה להשיג מענה כלל וכלל , שלא לדבר על הפקס של החברה .ולכן היות ולא זכיתי לכל מענה טלפוני או לפקס אני רושמת את המכתב שיועד למנכל החברה - באתר . בתקווה שכעת משהו יביע נכונות להתייחס ללקוחות החברה שהם גם מקור ההכנסה שלה .
להלן נוסח המכתב שיועד לפקס החברה מספר 09-8929142
לכבוד :
אמפא תדיראן בע"מ- מנכל
הנדון : איכות השרות ללקוחות אמפא תדיראן
בתאריך 19.9.2007 נקבע לי , כבקשתי , ביקור טכנאי מזגנים . שעת הביקור במשוערת הייתה בין 8.00 עד 12.0 כאשר אני צפויה לקבל התרעה טלפונית מקדימה של 30 דקות .
בשעה 8.00 התקשרתי למוקד הטלפוני עמ לבדוק עם הטכנאי את שעת הגעתו המשוערת , מתוך שאיפה לכוונו לתחילת היום או לסופו . המוקדנית הודיעה לי כי לא ניתן לאתרו , הנשא יבדק ואני אעודכן .
כעבור שעתיים , לאחר שלא זכיתי למענה כשלהו , פניתי שוב למוקד הטלפוני . המוקדנית הודיעה לי שוב כי לא ניתן לאתר את הטכנאי .
בשעה 11.30 לערך פניתי שוב ושוחחתי עם רותם . אמרתי לה כי אני מנסה כל הבוקר לאתר את הטכנאי וללא הצלחה . הבטיחו לי התרעה מקדימה של 30 דקות והזמן אוזל , לכן אני מבקשת שתבדוק שלישית את הנושא מולו .
רותם , לאחר שיחה עם הטכנאי מסרה לי כי לדברי הטכנאי הוא התקשר אלי והשאיר לי הודעה במענה הטלפוני, מאחר ולא הייתי זמינה . בנוסף , הגיע לביתי והשאיר לי מדבקה על הדלת .
בתשובה מסרתי לרותם כי הטלפון היה זמין ואיתי כל דקה ודקה במשך היום כולל הלכתי איתו לשרותים ולא הייתה כל שיחה שלא נענתה . בנוסף - אין לימענה קולי בנייד .
לפיכך אבקשה שיגיע לביתי טכנאי כמתוכנן . אנני מקבלת את גרסת הטכנאי ומאחר ונעשו מבחינתי כל הסידורים המקדימים וההתארגנות המשפחתית הנדרשת אני מצפה לביקור טכנאי .
רותם אמרה כי הטכנאי שביקר את ביתי יצא את תחומי עירי ואין באפשרותו לחזור ולכן תנסה לאתר טכנאי אחר .
ההמתנה המקדימה למענה מוקדן והשיחה עם רותם תוזמנה עד כה ל - 26 דקות או יותר .לכן אמרתי לה כי אין בכוונתי להמתין עד שתאתר טכנאי חלופי ולכן יהיה עליה לאתר טכנאי ולהודיעני .
בשעה 12.30 , לאחר המתנה מספקת ומשלא נענתי , פניתי ברביעית למוקד וניסיתי לבדוק מה העלתה בדיקתה של רותם . בשיחה זו שוחחתי עם דקלה . דקלה בדקה עם רותם את הדברים והשיבה לי כי נמסר לי שלא יגיע טכנאי .
דחיתי את גרסתה ואמרתי כי אשר סוכם עם רותם היה אחרת ולכן אבקש לשוחח עם בעל תפקיד בכיר יותר , ברשותה . בעל התפקיד הבכיר יותר בחר למסור לי באמצעות דקלה , ולא נעתר לבקשתי לשוחח עימו , כי התשובה בעינה ודבר לא השתנה או ישתנה .
מסרתי לדקלה כי השרות הוא מתחת לכל ביקורת ולכן אני מבקשת את הפקס של מנכ"ל החברה . כאשר ביקשתי את מספר הטלפון היא מסרה שלא ניתן לקבלו . שאלתי אם הוא סודי והיא השיבה - משהו כזה (!) .
לאחר איתור מספר הטלפון , פניתי לנהלה הראשית והשארתי הודעה עבורך אצל חלי . חלי מסרה כי ההודעה תועבר למזכירתךועם בואה אני צפויה לשיחה טלפונית .
אני לקוחה שנים רבות של החברה , אני ובני משפחתי המורחבת לקוחות של חברתכם ומעולם לא נתקלנו ביחס מזלזל ובשרות גרוע כל כך ומשפיל . היחס המזלזל של כל נציגי השרות עימם הייתי בקשר היה מזעזע ממש . כל נסיון להשיג את נציגי החברה בטלפונים של החברה היה בלתי אפשרי .
זמן ההמתנה הטלפוני עד שיחה עם המוקדן ארוך מאוד . בשתי השיחות שקיימתי עם רותם ודקלה , כל אחת עברה את סף 25 הדקות ואני מזכירה שאף אחת מהן לא הסתיימה בסיכום אופרטיבי .
אנני מביהנ את התנגדותו של אחראי המשמרת או מי שאליו פנתה דקלה , לשוחח עימי . זה דבר בסיסי להענות לבקשת לקוח לשיחה טלפונית עם נציג בכיר , במיוחד כאשר השרות הוא בעייתי , שלא לומר , גרוע ואני נותרתי ללא מענה , ויותר מכך , את הסרוב המעליב למסור לי את מספר הטלפון שלך .
לגופו של עניין , אני לא מקבלת את צורת הטיפול בפניותיי הטלפוניות , לא זכיתי לטלפון חוזר כמובטח בכל אחת משתי הפעמים שנמסר לי זאת .
בנוסף , לא הגיע טכנאי לביתי כמתוכנן . המזגן בביתי נותר לא תקין ומיותר לציין את ההתארגות המקדימה שנדרשה על מנת להערך לביקור הטכנאי .
כל אלה יחד חוברים לסיכום בעייתי של שרות גרוע ומאכזב שלא מקדם את הרצון להיות לקוח בחברתכם . יאמר כי בביקור היה בכוונתי גם לרכוש ביטוח על המגזן , אבל לא עוד .
אני פונה אליך בבקשה לבדוק את קורות הטיפול בפנייתי וכיצד ניתן לפתור את הבעיה שנוצרה באופן המיטבי עבורי , את טיב השרות שנחשפתי אליו ואת הסרוב להענות לכל טיפול מקדם בענייני . לסיכום אני ממליצה לך לנסות להשיג את מזכירתך טלפונית או את שאר הגורמים בחברה כולל המוקד הטלפוני *2992 כולל להעביר פקס למספר הרשום מעלה והבין הלכה למעשה כמה סבלנות נדרשת מלקוח כדי לקבל שרות שהוא לא בחינם כלל וכלל .

עלבון , עוגמת נפש , כספי סוג הנזק :
תחילה -שיחה עם מנכל החברה + טיפול בתקלה ללא עלות כפצוי פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' בנימיני מהאתר, נבדקה תלונה ביסודיות.

התנצלנו בפני הלקוחה על אי הנעימות והסברנו כי הטכנאי פעל על פי הנהלים וביצע את המבוקש ממנו בנתינת התראה לנייד של הלקוחה כפי שביקשה.

לאור אי הנעימות מצאנו לנכון לאשר הנחה על הביקור, הלקוחה החליטה כרגע שלא לתאם את השרות
תגובה:
התנצלות והנחה על ביקור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה