|
|
|
|
|
|
טכנאי שלא הגיע בזמן |
נושא התלונה: |
יום חמישי 20 ספטמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום 3.9.07 הזמנתי טכנאי שיבדוק את המקרר. נאמר לי שהטכנאי יגיע ביום 20.9.07 בין השעות 8:00 - 12:00. בשעה 12:30 התקשרתי למוקד ונאמר לי שתוך חצי שעה יגיע הטכנאי. בשעה 13:00 התקשר הטכנאי והודיע שיגיע בין השעות 15:00 - 15:30 . בשעה 16:15 התקשרתי שוב למוקד ונאמר לי שהטכנאי יגיע רק בעוד שעה או שעה וחצי. לא קבלתי שירות ולא קבלתי מענה לפנייתי. ההצעה היחידה שהיא הציעה לי להזמין שירות מחדשבקשתי לדבר עם האחראי והמוקדנית בחורה בשם אהובה (לדבריה) השאירה אותי "להתייבש" על הקו..
|
בזבוז שעות עבודה |
סוג הנזק : |
קבלת שירות בהקדם האפשרי מבלי שאצטרך להמתין יום שלם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אבי מלכה, מחלקת קישרי |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתה של הגב' סלובודקין מהאתר, נבדקה תלונתה.
בוצע ברור מקיף לאור תלונתה, התנצלתי בפני הלקוחה על אי הנעימות שנגרמה לה.
נכון לעכשיו הלקוחה החליטה שלא להזמין שרות נוסף
|
תגובה: |
התנצלות |
פתרון: |
|
|
|