פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרועה ולא מקצועי נושא התלונה:
מרקמן ורי שם/כינוי:
‏יום שני ‏17 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-3.09.07 הזמנתי טכנאי מכונת כביסה למכונת כביסה SPECTRA. בעת ההזמנה תיארתי את הבעיה - נזילה בצינור ניקוז. אחרי שבועייםת ב-17.09.07, הגיע טכנאי. אחרי 5 דקות בדיקה הוא אמר כי בעיה נובעת מכמות מיותרת של אבקת כביסה שאנו שמים בתא אבקה. ומכונה עצמה תקינה. לקח 230 שקל על ההזמנה ועזב.
יום אחרי, כשמכונה שוב נזלה, בחנתי את הצינור וגיליתי בו חור! הענין שחור נסתם כשמזיזים את המכונה למרכז המרפסת.
ב-18.09.07 התקשרתי לחברה וביקשתי שהטכנאי יגיע שוב. נאמר לי שייצור איתי קשר, אך הוא לא התקשר.
ב-23.09.07 שוב התקשרתי לחברה וביקשתי את החזר דמי השירות. הציעו לי שטכנאי יגיע ב-8.10.07, בעוד שבועיים, אחרי בקשה לזרז, קבעו לי ל-25.09.07

המסכנה: שירות גרוע, טכנאי לא מקצועי, לא עומדים בהבטחות שלהם.
תזהרו מהחברה הזו
ביזבוז זמן סוג הנזק :
החזרת כספיםת 230 ש"ח פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר מרקמן מהאתר, נבדקה תלונתו ביסודיות.
התנצלנו בפני הלקוח על השרות שניתן לו אך יחד עם זאת הוסבר למר מרקרמן נושא חיוב הביקור.
תגובה:
התנצלות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה