|
|
|
|
|
|
תקלה במזגן בתקופת אחריות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 05 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום 5.8 הוזמן טכנאי לטיפול במזגן ברחוב הירקון מס32 באשקלון.(המזגן עדיין תחת אחריות החברה).הטכנאי מצא שהמנוע מקולקל והוציא הזמנה למנוע חדש.
רק ביום 3.9 ,כחודש לאחר תאריך התקלה הראשון,היגיע הטכנאי עם החלק החדש,אלא שאז התברר שהטכנאי הראשון ביצע הזמנה שגויה.אין צורך לתאר את עגמת הנפש והאכזבה שנגרמה.עד ליום זה 23.9 לא נקבע מועד תיקון חדש והחלק החסר שהוזמן,בתקוה שהפעם זה החלק הנכון, לא נמצא בארץ.בבית מתגוררת
משפחה מחו"ל עם ילדים קטנים ולכן נאלצתי לרכוש מזגן אחר חילופי.
אין צורך לצין שאנו נמצאים בתקופה החמה ביותר בארץ,לא יתכן שחברה שמתימרת לתת שירות טוב,ומחשיבה את עצמה כחברה מובילה בארץ לא תחזיק המלאי חלקי חילוף.
מדוע הצרכן צריך להתקשר שוב ושוב לחברה ולבזבז זמן עבודה יקר?
מדוע הצרכן צריך לשמוע שוב שוב אותם מילים ותרוצים לא תמיד בצורה מנומסת?
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אבי מלכה, מחלקת קישרי |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתה של הגב' מועלם מהאתר, יצרתי קשר והתנצלתי בפניה על אי הנעימות והעיקוב בטיפול.
בבדיקתי המזגן תוקן. כפיצוי על אי הנעימות הוארכה תקופת האחריות למזגן לשביעות רצון הלקוחה. |
תגובה: |
התנצלות |
פתרון: |
|
|
|