פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ומזלזל של חב אמפא תדיראן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הזמנתי שרות לתיקון מכונת הכביסה.לאחר המתנה של 10 דקות,(קשה מאד להשיג אמפא שרות ),קבלתי תאריך 8.10.07 כלומר 23 יום המתנה.לא הסכמתי לתאריך המגוחח הזה,נאמר לי שישתדלו להקדים לי והם יתקשרו אלי באותו יום.לא התקשרו אני בסוף התקשרתי,הואילו בטובם להקדים
לי ב4 ימים כלומר 19 המתנה הבטיחו שוב שיתקשרו ויקדימו לי את התור.כמובן לא התקשרו נאלצתי להתקשר וקבלתי תור ל25.9 כלומר 9 ימי המתנה. שזה גם לא היה מקובל עלי.
ב20.9 כתבתי מכתב חריף לאמפא על השרות המטרטר,המכעיס ומזלזל עדיין לא קבלתי תשובה.הזמנת שרות אצלהם זה סיפור מיגייע ובהמשכים,אני מצפה לקבל שרות לתיקון תוך יום יומיים ולא 23,19,9 ימים המתנה אפילו שזו תקופה של חגים כפי שהם טוענים.אני עדיין מצפה לתשובתם.
קבלת שרות תוך יום יומיים בלי כל התהליך המסורבל פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מחלקת קישרי שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה הגב' אירני מהאתר,נבדקה פנייתה והתנצלתי בפניה על ההמתנה הארוכה. הסברתי ללקוחה כי אנו למדים מפניות אלו ומערך השרות עובר בימים אלו ממש שינוי לטובת לקוחותינו. בבדיקה מול הגב' אירני המוצר נמצא תקין לשביעות רצונה. תגובה:
התנצלות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה