פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר בחלק חילוף ואי מענה טלפוני נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 01/09/2007 פניתי לסניף השירות בב"ש לרכוש זכוכית שמעל המגירות במקרר. נאמר לי שבגלל שמדובר במקרר אמנה יש בעיה של מחסור בחלקים ושאני אבדוק איתם אם יש להם במלאי בהמשך.
לקחתי מהפקידה את מספר הטלפון 08-6262864/7/8 במשך כשלושה שבועות נסיתי כל יום מספר פעמים את שלושת הטלפונים באף אחד מהם לא היה מענה.
בתאריך 2/10/07 נכנסתי לסניף לשאול מה קורה עם החלק הפקידה אמרה שיש עדין בעיה עם חלקים למקררי אמנה. שאלתי את הפקידה למה הם לא עונים לטלפונים והיא לא ענתה לי. כשאני בתוך הסניף התקשרתי מהסלולרי שלי לכל אחד משלושת הטלפונים הנ"ל אף אחד מהם לא צילצל.ודאתי עם הפקידה האם אלו המספרים והיא אמרה לי שכן. לעניות דעתי העובדות לא רוצות להתעסק עם הטלפונים ולכן הצלצולם שלהם בעוצמה אפס.
מספר שאלות לשירות אמפא:
1. האם כך נותנים שירות?
2. כמה זמן אפשר לחכות לחלק?
הצעה - ממליץ לבחון את רמת השירות של הסניף.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור ברמת השירות והמענה הטלפוני פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר חכמון מהאתר, נבדקה תלונתו ולאחר איתור החלק במחסן החברה נוצר עימו קשר.
הלקוח הוזמן למחסן באר שבע לצורך רכישת החלק לשביעות רצונו.
תגובה:
הספקת חלק פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה