פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
בוחניק מגי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏28 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.09.07 קניתי מכונת כביסה AEG ועוד באותו יום קיבלתי אותה לביתי.
התקשרתי לזמן טכני על מנת שיפתח את המכונה לקבלת אחריות למוצר ונקבע לי תור ל-10 ימים אחרי. כל הסברי שהנושא דחוף לא נענו וכל פניותי לקבלת מנהל נענו בשלילה מוחלטת. נאלצתי לחכות 10 ימים ולשלוח את כל הכביסה לניקוי מה שעלה לי כ-800 ש"ח נוספים על מחיר המכונה.
בושה וחרפה לחברה שלא מסוגלת לתת שירות מהיר ללקוחותיה.
בזבוז זמו + נזק כספי סוג הנזק :
שיפור מערך שירות הלקוחות גם הטלפוני וגם הטכנים ושקיפות רבה יותר של המנהלים בחברה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' בוחניק מהאתר, נבדקה תלונתה והתנצלנו על זמן ההמתנה לטכנאי.

בבדיקה מול הלקוחה המוצר תקין, מצאנו לנכון לפצות את הלקוחה בשי מהחברה לשביעות רצונה
תגובה:
התנצלות ופיצוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה