|
|
|
|
|
|
שירות |
נושא התלונה: |
בוחניק מגי |
שם/כינוי: |
יום שישי 28 ספטמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.09.07 קניתי מכונת כביסה AEG ועוד באותו יום קיבלתי אותה לביתי.
התקשרתי לזמן טכני על מנת שיפתח את המכונה לקבלת אחריות למוצר ונקבע לי תור ל-10 ימים אחרי. כל הסברי שהנושא דחוף לא נענו וכל פניותי לקבלת מנהל נענו בשלילה מוחלטת. נאלצתי לחכות 10 ימים ולשלוח את כל הכביסה לניקוי מה שעלה לי כ-800 ש"ח נוספים על מחיר המכונה.
בושה וחרפה לחברה שלא מסוגלת לתת שירות מהיר ללקוחותיה.
|
בזבוז זמו + נזק כספי |
סוג הנזק : |
שיפור מערך שירות הלקוחות גם הטלפוני וגם הטכנים ושקיפות רבה יותר של המנהלים בחברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אבי מלכה, מנהל פניות ה |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתה של הגב' בוחניק מהאתר, נבדקה תלונתה והתנצלנו על זמן ההמתנה לטכנאי.
בבדיקה מול הלקוחה המוצר תקין, מצאנו לנכון לפצות את הלקוחה בשי מהחברה לשביעות רצונה
|
תגובה: |
התנצלות ופיצוי |
פתרון: |
|
|
|