פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיבש כביסה חדש התקלקל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כחודשים מייבש כביסה של חברת בלומברג עם מעבה. לאחר שימוש בייתי רגיל המייבש התחיל להוציא עשן וריח חריף נידף ממנו. פניתי לשירות הלקוחות ושם נתקלתי בשירות מתחת לכל ביקורת. בשל החג הטכנאי הגיע רק לאחר 6 ימים וכאשר הוא כבר הגיע הוא לא ידע מה עליו לעשות ורק לאחר פירוק מסיבי של המכונה הוא הבין כי יש להעביר את המכונה למעבדה. פניתי שוב לשירות הלקוחות (כל פעם יש להמתין כ-25 דקות על הקו עד שעונים) וביקשתי לדבר עם האחראי כיוון שלא נראה לי הגיוני שמכשיר חדש יתקלקל כך. לצערי עד היום (עברו כבר שבועיים) טרם נלקח המייבש המקולקל למעבדה וכן בקשתי לא נענתה.
המלצתי היא לא לקנות מייבש מסוג זה ובכלל להשתדל להתרחק ממוצרים שחברת אמפא תדיראן מספקת להם שירות שכן השירות לא יעיל ולא זמין.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף את המיבש לחדש פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' זילברשטיין מהאתר, נבדקה תלונה ביסודיות.

לאחר בדיקת טכנאי בכיר הוחלט לבצע החלפה למוצר שברשותה.

המוצר החדש הגיע לביתה לשביעות רצונה
תגובה:
החלפת מוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה