פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שרות במסגרת אחריות נושא התלונה:
בר בני שם/כינוי:
‏יום שני ‏15 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תדיראן אמפא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכונת כביסה של תדיראן הכוללת אחריות ל 5 שנים עד ליום 18/11/11 - עבור האחריות שילמתי סך של 1236 ש"ח.
ב 5/9/07 התקלקלה המכונה. הזמנתי טכנאי שהגיע וקבע כי המשאבה לא תקינה ואחד מכפתורי ההפעלה תקוע בפנל הקידמי. (בניסיון לפרק ,שבר הטכנאי חלק מהפנל).
מאז נאלצתי להתקשר מס' פעמים על מנת שישוב להשלים התיקון. דבר לא קרה במשך שבועיים. בשיחה שקיימתי עם ויקי מנהלת השרות ביום 16/9/07 הודיעה כי במידה ולא ימצא החלק במועד תדאג למכונה חלופית. בחלוף יומיים התנערה מהבטחתה זו.
לאחר פניה למועצה לצרכנות שאישרה כי חלה חובה על תיקון במשך 3 ימי עסקים, פניתי שוב למנהלת השרות שקבעה כי בעצם העובדה שהגיע טכנאי תוך 3 ימים האחריות מולאה והשרות ניתן (אז מה אם לא תוקן דבר ונגרם נזק רב יותר)
ושלחה אותי לחפש אם איני מרוצה.
היום שוב התקלקלה המכונה והפעם הודיעה לי אנה מהשרות כי אין באפשרותה לשלוח אליי טכנאי עד ליום 21/10/07 (5 ימים מהיום).
מעולם לא נתקלתי בשרות כה לקוי, נציגי שרות אפטיים וחברה שיודעת רק לגבות כסף עבור אחריות ותו לא.
אני עדיין ממתין (למעלה מחודש) שהמכונה תתוקן.
כספי מכיוון שצריך לשלוח את הבגדים למכבסה סוג הנזק :
לשפר את המענה קולי.ולתקן את המכונה תוך 3 ימים כמו שכתוב בחוזה וכמו שהחוק דורש פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה