פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה - המשך לתלונה מס' 24666 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלנו את תשובתו החלקית של מר מלכה ,
אני לא מצליח להבין למה אין התייחסות למספר נקודות :
ראשית התקלה פתוחה מה 5\10\2007 , ההתייחבות לפי מח' החוזים שלכם היא
תיקון תוך 3 ימים ?? הטכנאי יגיע אחרי שבוע ולא תיקן את התקלה כי לא היו חלקים
דבר שלא נבדק ..... בשיחה עם המחסן באותו יום נאמר לנו במפורש כי החלקים
נמצאים וניתן לבצע את התיקון.(חברה בסדר גודל שלכם ללא חלקים ??.)
מדוע איש מחברת אמפא לא חזר אילנו לתת הסבר לתקלה בישרות ??
עברו מאז 11 יום ללא מכונת כביסה , מה אמורה לעשות משפחה בת 5 נפשות ללא מכונה תקינה ??מאז אנו מכבסים אצל משפחה ומכבסות ....כל יום סרט אחר , לא מבין את רמת השירות שלכם ,שלחתי לך מכתב דרך הפקס , כמובן שלא קיבלתי שום תגובה של החברה שלכם .........
גם עם התקלה גדולה ומורכבת ( כמה מורכבת יכולה להיות תקלה במכונת כביסה? ) ראוי היה לתת יחס אחר ללקוח , עוד דבר קטן....
נאמר לנו כי טכנאי יגיע ביום חמישי ללא ציון שעה ??? לא לצאת מהבית כל היום
כי לא ידוע מתי יגיע ..... אולי צריך לקחת יום חופש ?? לא מבין ?? אולי לך
מר מלכה יש תשובות טובות לרמת השירות שלכם ???????
תודה
השם הוא מר ברונו בלישה
עוד דבר קטן : בביקור הטכנאי שלכם נאמר לנו כי אם המכונה לא "תזוז" מחדר הכביסה לא ניתן יהיה לתקנה כי הטכנאי לא מזיז מכונות ?????
מה אתם מצפים שנעשה עם המכונה ??
יחס כזה מזלזל לא קיבלנו מעולם ......

תודה



כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על 14 יום ללא מכונת כביסה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנהל פניות ה שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתו של מר ברונו נוצא עימו קשר ע"י מנהלת במוקד השרות.
הוסבר נוהל עבודה לגבי עבודות מורכבות והתנצלנו על אי הנעימות.
בבדיקה מול מר ברונו המכונה תוקנה ע"י הטכנאי.
תגובה:
תיקון המוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה