|
|
|
|
|
|
המשך לתלונה 24801 |
נושא התלונה: |
בר בני |
שם/כינוי: |
יום שני 15 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מכונת הכביסה לא תקינה מיום ראשון 14.10.07 .ביום שני 15.10 הזמנתי טכנאי ,קבעו לי טכנאי ל-21.10 .לאחר ששוחתתי עם מנהלת שרות לקוחות נשלח טכנאי ביום שישי 19.10. הטכנאי פירק את לוח הפיקוד של המכונה ולקח אותו לתיקון . אינני מבין מדוע אין לטכנאי חלק חלופי מכיוון שהסברתי את מהות התקלה בעת שהזמנתי שירות. כמו כן,אנו מישפחה בת 5 נפשות ווכמות גדולה של כביסה הצטברה. ביום ראשון 21.10 שוחחתי עם עדי נציגת השרות והיא אמרה לי שישלחו לי טכנאי ב-31.10.07 .
לא ייתכן לקבל שירות קלוקל,ולהשאיר משפחה ללא מענה הולם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
מבקש לתקן את המכונה במהירות ללא דיחוי ולקבל שירות היום או לכל המאוחר מחר!!!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|