|
|
|
|
|
|
תיקון מכונה כביסה |
נושא התלונה: |
סוסן מוריס |
שם/כינוי: |
יום חמישי 11 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר פניות רבות ללא מענה הולם מאמפא חזרתי לאתר.
ברשותי מכונת כביסה AEG לאחר רעשים חזקים וכביסה לא נקיה פניתי לאמפא טכנאי שהגיע בתאריך 14.10.07 קבע שהלכו המיסבים ואמר שיצרו איתנו קשר מאמפא לאחר מספר ימים שלא חזרו אלינו פנינו שוב ושם נאמר לנו שהחלקים ישנם אך אין טכנאי פנוי לביצוע העבודה ויצרו איתנו קשר.
לאחר שלא חזרו אלינו פניתי שוב בתאריך 25.10.07 ושוחחתי עם נציגה בשם דיקלה שמסרה שהבחורה שמטפלת בזה תיצור עמי קשר ביקשתי לדבר עם הממונה עליה לאחר בדיקה עם הממונה נאמר לי ע"י הנציגה שאין לממונה מה לחדש וזאת תשובתם אבקש לציין שלפני שנה הייתה בעיה דומה שתוקנה לאחר חודש שבחודש הזה הייתי ללא מכונה ורק לאחר הפניה לאתר תוקנה המכונה.
בתאריך 4.11.07 הגיע סוף סוף הטכנאי אך לאחר פירוק המכונה נאלץ הטכנאי לקחת את התוף למעבדה מכיון שהכל רקוב נאמר לי שתוך כמה ימים יגיעו שוב אני ממתין ללא מכונה.לאחר אינספור פניות וצעקות והמתנות מורטות עצבים הגיע טכנאי בתאריך 19.11.07 המכונה תוקנה.
אך עד מתי אמפא תדיראן תפסיק לתתיחס ללקוחות בצורה מחפירה ללא מענה אנושי הולם והמתנה ארוכה ללא מכונה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיפור השרות .התנצלות ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|