|
|
|
|
|
|
מקרר אמנה שניקנה לפני 11 חודשים מדפים ומגירה שבורים ואין חלקי חילוף חצי שנה!!!!!! |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מבינה שיש המון תקלות במקררי אמנה אבל האם אני צריכה להישאר עם 2 מדפים מגירה שבורים קרוב לחצי שנה ? מישהו שם נירדם ולא הבין את חומרת המצב ?האם כך אתם נותנים שרות ללקוח כדי שהוא יתיאש?????????
הפעם הראשונה היתה שלושה חודשים לאחר קניית המקרר ,זו פעם שנייה . המקרר פגום!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להביא דחוף חלקים פנימיים או להחליף מקרר! הכסף שולם והסחורה פגומה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אבי מלכה, מחלקת קישרי |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתה של הגב' פרידמן מהאתר, נבדקה פנייתה ותואם מולה שרות להספקת החלקים.
התנצלתי בפני הלקוחה על ההמתנה וכפיצוי על אי הנעימות הוארכה תקופת האחריות לשביעות רצונה
|
תגובה: |
הספקת חלק |
פתרון: |
|
|
|