פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מזגן נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8/11/2007 ביקר תכנאי לצורך התיקון. בבדיקות שביצע התברר שנידרש חלק ( TAC900ׂ) שלא נימצא ברשותו והבטיח שתוך 10 ימים המזגן יתוקן.
נכון ל 28/11 אין צפי לתיקון כי לחברה אין חלקים ואין יודעים מתי יהיו.
את התשובה ברוח זו קיבלתי ממספר נציגות שרות זוטרות.
כל נסיון לדבר עם מנהל שרות בכיר יותר לא צלח כי הנציגות קיבלו הנחיה לא להעביר את הלקוחות למנהלים.
תמוהה שחברה שנותנת שרות והיא בבעלות של תאגיד שיצר את המזגן
אין לה חלקים למוצרים של התאגיד ( המזגן תוצרת תדיראן).
הצורך לרכוש ציוד תחליפי למזגן סוג הנזק :
במידה ואין חלק במחסן לפרק חלק ממזגן חדש וכאשר יגיע החלק להרכיבו חזרה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מחלקת קישרי שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר שמעון מהאתר, נבדקה פנייתו ועם הגעת החלק למלאי החברה, נשלח טכנאי לתיקון המוצר. התנצלתי בפני הלקוח על זמן ההמתנה ובבדיקה מולו המזגן תוקן לשביעות רצונו. תגובה:
תיקון המוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה