|
|
|
|
|
|
כבר קרוב לחצי שנה אני מחכה שיחליפו לי את הTAC900. |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היה טכנאי בביתי, ואמר שהTAC900 זקוק להחלפה, הוא אמר שהוא ירשום זאת בחברה והם ישלחו טכנאי להחליף.
כעבור מספר שבועות נזכרתי שהם היו אמורים ליצוא איתי קשר ולא יצרו, התקשרתי לאמפא ושם נאמר לי שהחלק חסר והם יודעים מהסיפור, וברגע שיגיע הם ישלחו טכנאי.
מאז עברו עוד מספר חודשים ואני עדיין מחכה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שליחת טכנאי והחלפת החלק בכדי שהמזגן יעבוד כמו שצריך. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אבי מלכה, מחלקת קישרי |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתו של מר קולטטש מהאתר, נבדקה פנייתו ועם הגעת החלק למלאי החברה, נשלח טכנאי לתיקון המוצר. התנצלתי בפני הלקוח על זמן ההמתנה ובבדיקה מולו המזגן תוקן לשביעות רצונו. |
תגובה: |
תיקון המזגן |
פתרון: |
|
|
|