פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה שטחית וטכנית של נציגי השרות , טיפול חלקי בפנייתי-אכזבה גדולה מאודd נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום אבי מלכה ,
מקריאת תגובתך ניתן לחשוב שהנושא טופל לעומקו והייתה בפנייתכם אלי נכונות אמיתית וכנה להביא את המקרה לסיום הולם ומקובל על שני הצדדים , אך לא כך הם הדברים , כלל וכלל .
ראשית , פנייתה של גב' אפרת הייתה מגמית והיא נאחזה לאורך כל השיחה בעובדה שהטכנאי התקשר אלי . למרות שהתעקשתי כי לא הייתה שיחה שלא נענתה , מבחינתה הנושא נסגר בכך שביצע את אשר מוטל עליו ותו לא .
מבחינתכם הכל היה מעולה ואתם בכלל לא מבינים מדוע אני מעלה טענות שהרי הכל היה בסדר . לא נתקבלה כל התייחסות למכלול הנושאים שהועלו במכתבי על חוסר היכולת להשיג את הטכנאי בזמן אמת , על כך שבקשתי לשוחח עם המנכל והוא לא נעתר לפנייתי , על כך שבזבתי יום שלם בטלפון עם נציגות שנתנתו לי תשובות עקרות ועל כך שלא זכיתי לדבר עם אחראי משמרת ויותר מכך שלמרות שהבטיחו לי לבדוק ולחזור אלי - אף אחד לא טרח לחזור וגם לא לבדוק .
דבר נוסף הוא שכארבעה ימים אחרי שיחתי עם דקלה התקשר אלי טכנאי של חברתכם ואמר שהוא מגיע אלי לביתי על פי הזמנתי . כמובן שהרמתי גבה כי אני לא הזמנתי ובטח והדברים לא עמדו בשלב זה של דיון מסוג זה לפחות עד שיובהרו הדברים עם התקרית הראשונה . ברור טלפוני שקיימתי עם השרות העלה כי לדברי דקלה - נדמה לי שזה השם - אני ביקשתי להזמין שרות . נו באמת , אני שואלת אותך אם נראה לך סביר שאני אזמין שרות באותה השיחה בה התעקשתי שהטכנאי יאותר ויגיע אלי באותו יום ועם תוכן שיחה כפי שפורט בפנייתי .
טוב , מסתבר שיש גם אנרכיה וגם שרות רע .

לענייננו , פנייתה של אפרת הייתה לקונית טכנית ושרירותית מבחינתי והודעתי לה שאני נותרתי לא מרוצה ואם זו תשובתכם , אני מוצאת את עצמי מאוכזבת בשנית .
אפרת ביקשה שאמתין מעט וחזרה עם הבשורה המשמחת והשרותית שאתם מוכנים להעניק לי 20% הנחה על עלות הביקור . מצויין , כל הכבוד אני ממש מודה לכם .עלות ההנחה מסתכמת בכ- 40 שח . בזבתי יום שלם בטלפונים , פניתי בכתב למנכל שלא ענה לי , נערכתי משפחתית לבואו של הטכנאי ואני זוכה על כל עוגמת הנפש הזו ובזבוז המשאבים שלי ב- 40 שח וזאת לאחר מאמץ עילאי של אפרת .
ובכן , אם אתה רואה בכך טיפול שאתם יכולים להתגאות בו ולהיות מרוצים דע כי אני חשה שזכיתי ליחס ולשרות של דוכן בשוק ולא מחברה מכובדת ומבחינתי , כל עוד תשובתכם בעינה אני מדירה רגלי ורגלי כל מי שאוכל מחברתכם, למען ימנע גם הוא מעוגמת הנפש שלה זכיתי .
עלבון , עוגמת נפש , כספי סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה