פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון פתח ירידת קרח במקרר אמנה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפניי כ4 חודשים הזמנתי טכנאי של אמפא לתיקון מכסה עגול שסוגר ופותח את ירידת הקרח , אך מסתבר שאותו טכנאי לא החליף לי את החלק אלא החליט להוסיף בורג!!!. כמובן שה"תיקון" לא החזיק מעמד.
לפניי שבועיים הודעתי שוב שה"תיקון" חזר על עצמו ונאמר לי שכיוון שעברו 3 חודשים אצטרך לשלם שוב..בעלי החליט לבדוק בעצמו מה הבעיה ואז הסתבר לנו שבעצם לא החליפו לנו חלק אלא חזקו עם בורג שכמובן לא אמור לפטור את הבעייה. בעלי דיבר עם "מנהלת השרות" והיא התנצלה ושלחה טכנאי שוב
היגיע טכנאי חדש ולא הביא אימו את החלק הנכון.. אחריי שכמובן חיכינו לו ואחריי שהסברנו מה הבעיה..
ואז הודיעו לנו שב26.11 יגיע טכנאי ש..לא היגיע כי פשוט המוקדנית לא מסרה לו אחריי שהודיעו לנו וחכינו לבואו. ו..אז קבעו איתי שוב ליום חמישי ה-29.11 בן .12.00-14.00 צלצלו אליי ביום רביעי והתכננו שהטכנאי יגיע ביום חמישי בבוקר בן 8.00-10.00 ביקשתי שלא יאחר כיוון שההיתי צריכה לצאת. הטכנאי לא רק שלא הגיע גם לא צלצל . שוב ההיתי בטלפון עם המוקד הארצי שנמצא בנתניה ונאמר לי אחריי 4 מוקדניות שהוא יגיע בן 14.00-16.00 ..אני אחכה.. ככה לא מנהלים חברה! ובטח שככה חברה עם שם כמו שלכם צריכה לתת שרות קצת יותר מקצועי!!!! מי ישלם לי על השעות שהמתנתי ולא הגעתם??
מחכה לתשובה!!!!
בזבוז זמן והכנסה. סוג הנזק :
פיצוי. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה