|
|
|
|
|
|
טכנאי שירות שלא מגיע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 29 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי כיריים קריסטל - לאחר ההתקנה הורגש ריח של גאז.הזמנתי טכנאי לבדיקת הבעייה - נקבע לי מועד כשבוע אחרי-אני מזכירה שמדובר בעיית גאז-
ואז למרבה ההפתעה הוקדם לי הביקור ותואם לי מועד בין12.00 ל 14.00-
אף טכנאי לא הגיע- החל מ 14.00 התחתלתי להתקשר ולברר אייה הטכנאי המובטח לאחר כ-4 -5 שיחות טלפון שבכולן הבטיחו לי שהוא ממש בדרך -השעה כבר 16.10 וכלום. ב17.00 נגמר שירות לקוחות-אין עם מי לדבר- השעה עכשיו 19.15 וטכנאי לא הגיע- עלה לי בחצי יום חופש מהעבודה לחינם-זה ממש לא שירות.
|
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|