פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקת שירות כתוצאה מאי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 10/11/07 רכשתי מכונת כביסה בשקם אלקטריק ברחובות שסיפקו את המכונה יום למחרת עם הבטחה שטכנאי הרכבה יגיע יום אחרי האספקה.בפועל הגיע הטכנאי ב-15/11/07 דבר שבדיעבד יכל היה להצביע על טיב שירות לקוי.למרות זאת רכשתי אחריות מורחבת לשנתיים לאחר שהשתכנעתי כי ראוי לעשות כן.
לאחר כמה ימי עבודה שמתי לב כי חסר בורג בדלת המכונה.ב- 29/11/07 התקשרתי לשירות להודיע על הבעיה ודיברתי עם נציגה בשם שירן שהבטיחה שיום למחרת (שישי) תחזור ותעדכן אותי לתאריך ההגעה של הטכנאי שבכל מקרה לא יאוחר מיום שני.לצערי לא חזרה למחרת וגם לא ביום העבודה שלאחריו.ביום 3/12/07 התקשרתי שוב לשירות והפעם ענתה לי יפית.גם היא הבטיחה תשובה להגעת הטכנאי בתוך שעה.לאחר ארבע שעות משלא חזרה התקשרתי שוב לשירות והפעם ענתה נציגה נוספת שהבטיחה כי תוך שעה חוזרת בתשובה.לאחר שעתיים משלא חזרה,קיבלתי את החלטתי לבטל את האחריות המורחבת שרכשתי על רקע שירות מזלזל זה.התקשרתי שוב לשירות ונציגה נוספת ענתה לי שאמרה כי היא רואה שנקבע ביקור טכנאי ביום 5/11/07 ולבקשתי לבטל את האחריות המורחבת אינה יכולה להתיחס אלא רק המנהל שביקשתי לדבר עימו וזה יחזור אלי עד שעה 1700 אותו יום.בפועל גם הוא לא חזר ושוב התקשרתי לשירות והפעם איליה ענה והבטיח שיחזרו מחר.
בזבוז זמן המתנה ועלויות שיחה סוג הנזק :
ביטול עיסקת האחריות המורחבת ושיחה עם המנהל האחראי באשר להגעת הטכנאי. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה