פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי הקודמת ,מספר26367, היה אצלי טכנאי ביום שישי,תיקן את המכונה ןשוב פעם המכונה הפסיקה לסחוט, התקשרתי לשירות אמפא וביקשתי שוב שירות ולאחר 25 דקות בטלפון נקבע לי שירות טכנאי להיום, יום רביעי בין השעות 12.00-ל-14.00 הטכנאי כמובן שלא הגיעהתקשרתי לשירות אמפא ולאחר כרבע שעה של המתנה נאמר לי שהטכנאי התעכב בגלל איזשהו חלק ויגיע עד השעה 17.00.לאחר כחצי שעה התקשר אלי אחד בשם אסף ואמר לי שהוא ראש צוות ,והטכנאי שלו יגיע היום ויעשה לי טיפול במכונת הכביסה ואם צריך חלק אז הוא יתאם לי שירות למחר בבוקר,עכשין בשעה 16.15 התקשר אלי הטכנאי ואמר לי שהוא יגיע בערך עוד שעה וחצי שעתיים כי יש לו עוד שני מקומות להיות ואחר כך הוא יגיע אלי אמרתי לו שזה לא יכול להיות שאני מחכה לו מהבוקר והוא יגיע בשעה שאני לא אהיה בבית יש לי נסיעה דחופה ,הוא אומר לי השיא החוצפה גם אם אני לאבוא אין לי מה לעשות כי אין לי את החלקים שהמכונה שלך צריכה,גם במחסן בבוקר לא היו אז אמרו לו לא להגיע אלי. כשהרמתי מעט את קולי הוא אמר שהוא יגיע מחר אחר הצהריים.אחרי השעה 15.00.זה לא מוגזם לדעתכם?
עוגמת נפש סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוחה מיכל פנייה 26628 – מכונת כביסה

תודה לך על פנייתך .
תוקף האחריות למכונת הכביסה שברשות הלקוחה הוא עד לתאריך 2 באוגוסט 2010 (הארכה של שישה חודשים).

שוחחתי עם הלקוחה - הלקוחה מרוצה .
אני שמחה לשרתך בכל עת.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה